תוכן שיווקי
לקראת כנס PMI ב-3 ביוני, מלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב

נטע רובינשטיין, מרכזת הפורום הפיננסי של PMI: "רוח רעננה נושבת בתחום"

28/05/2015 08:51
נטע רובינשטיין, מרכזת פורום תכנון ובקרה בגופים פיננסיים של PMI - העמותה לניהול פרויקטים בישראל

מאת: שהם יריב

"רוח רעננה נושבת בתחום ניהול הפרויקטים ובעמותת PMI. הרוח הזו תבוא לידי ביטוי גם בכנס של העמותה, שבו יוצגו למשתתפים מגוון פעילויות הסניף הישראלי וההתפתחויות בתחום", כך אמרה נטע רובינשטיין, מרכזת פורום תכנון ובקרה בגופים פיננסיים של PMI – העמותה לניהול פרויקטים בישראל. הכנס יתקיים ביום ד' הקרוב, 3 ביוני, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.

רובינשטיין, שחברה בעמותה מזה ארבע שנים, אף הקימה את הפורום. "לאחר שקיבלתי את ההסמכה הבינלאומית כ-PMP (ר"ת Project Management Professional), נחשפתי לפעילות ולחברי העמותה ובסוף שנת 2014 הקמתי את הפורום".

לדבריה, הפורום הוקם לאחר שנות עבודה רבות כ-PMO בבנק דיסקונט. "מאוד סיקרן אותי לדעת איך מיישמים את המתודולוגיה ואיך מבצעים את הפעילות שאני עושה במסגרת תפקידי בארגונים דומים. כיום אני עובדת בכללביט (חברת המחשוב של כלל ביטוח) בתפקיד דומה וממשיכה להוביל את הפורום". היא ציינה כי "את פעילות הפורום מלווה מטעם PMI גלית יסקרביץ'-טיץ, סגנית נשיא לקשרי תעשיה וממשל. חברים בו כ-20 PMO ואנשי תכנון ובקרה מבנקים, חברות ביטוח, חברות כרטיסי אשראי, בנק ישראל ומשרד האוצר. ייחוד הפעילות בארגונים שלנו הוא פיתוח IT  ליישום פנימי (לעומת פיתוח חיצוני לשיווק ומכירה) ובהתמודדות מול גופי הרגולציה השונים המכתיבים וטורפים את תוכנית העבודה במהלך השנה".

הפורום מתכנס אחת למספר שבועות (כחודש וחצי). "בכל פעם מישהו אחר מהפורום מארח. התארחנו בבנק דיסקונט, בנק הפועלים, AIG והביקור הבא, בסוף חודש יוני, יתקיים בכאל. במהלך הביקור, המארח מציג את הארגון שלו ואת צורת העבודה שלו, הכלים, האתגרים וההישגים (תוך שמירה קפדנית על סודיות ותחרותיות עסקית). אלו מפגשים מרתקים, לומדים המון מהדומה והשונה. מכל ביקור אנחנו יוצאים עם רעיונות וכלים חדשים שניתן ליישם מיד, עם שיטות עבודה שיכולות לקדם כל אחד מאתנו", אמרה.

במה תורמת לך החברות בעמותה ובפורום?
"התרומה מתבטאת ברמה המקצועית והאישית. בזכות העמותה והפורום הכרתי עמיתים העוסקים בתחום בארץ ובעולם, העשרתי והעמקתי את הידע המקצועי ואפילו מצאתי את העבודה החדשה שלי".

מדוע כדאי להגיע לכנס?
"מבין כל סניפי PMI, בישראל מתקיים הכנס הסניפי השנתי הגדול ביותר מחוץ לארצות הברית. הכנס מקרב אנשים לתחום ולעמותה, מאפשר להכיר את הפעילויות שלה וליצור קשרים מקצועיים. בכנס ניתן גם להכיר אישית את חברי הוועד והמתנדבים ולשמוע על האופציות להתנדבות בעמותה".

רוצים לשמוע עוד? הירשמו לכנס השנתי של העמותה לניהול פרויקטים – PMI ישראל.

אירועים קרובים