תוכן שיווקי

‏IFN מקבוצת יעל השיקה גרסת HTML 5 למוצר Driveu לניהול תוכן ותהליכים

מערכת ה-7-DriveU היא פלטפורמה לניהול תוכן ותהליכים, המבוססת על טכנולוגיית יבמ ומציעה גמישות בהתאמה לדרישות ניהול תוכן ותהליכים בארגונים שונים

27/05/2015 14:26
משה יבניאל, משנה למנכ"ל IFN

IFN מקבוצת יעל השיקה גרסה חדשה למוצר הדגל שלה – מערכת לניהול תוכן ותהליכים. מערכת DriveU-7 הינה פלטפורמה מתקדמת לניהול תוכן ותהליכי עבודה בסביבת ווב, אשר פותחה בחברה, בטכנולוגיית NET, על גבי תשתית IBM-FileNet. יצוין כי DriveU-7 הינו שולחן עבודה אחד, המאפשר למשתמש הקצה לבצע את כל משימותיו כולל ניהול התוכן והתהליכים במסך עשיר אחד.

עושר היכולות והפונקציונליות של ממשק זה מעניקים למשתמש סביבת עבודה נוחה ומהירה, תוך ביצוע משימותיו היומיומיות. יכולות המערכת כוללות שולחן עבודה גמיש ובטכנולוגיית HTML5, כולל תמיכה בכרום (Chrome) ואקספלורר 11 (IE11), לחוויית משתמש נוחה עם זמני תגובה מהירים, תוך ניצול אופטימלי של התעבורה ברשת וקוסטומיזציה של שולחן העבודה, המאפשרת עבודה עם תצוגות שונות: לפי מחלקות, פרופילים, תפקידים, דחיפות משימות ושימוש בטאבים למניעת "איבוד מידע" ואחזורו. בנוסף, מאפשרת המערכת איתור קל ומיידי של מידע, העשרת יכולות ניהול תהליכים, ניהול תורי עבודה וניתוב משימות מתקדם פי על קריטריונים כגון עומסים, בעלי תפקידים ואופי המשימה. הגירסה הותקנה כבר במספר חברות מובילות בתחום הביטוח.

משה יבניאל, משנה למנכ"ל IFN, מסר כי "נושא החיפוש הארגוני בארכיוני תוכן, במסמכים ובמערכות חוצות ארגון התרחב בשנים האחרונות. בעידן בו ארגונים נדרשים להתמודד עם כמויות והיקפי מידע הולכים וגדלים, שרובו בלתי מובנה, החיפוש הארגוני נדרש לתת מענה רחב יותר ומקיף יותר מבעבר. המאפיינים הייחודיים של גרסה זו, שאנחנו מציגים כעת בשוק, מאפשרים תאימות לסביבות עבודה ותשתיות מתקדמות ופתרון למיון נפח גדול של מסמכים נכנסים, כולל יכולת ליצור צרורות של מסמכים שונים בעלי תכונה משותפת שניתנים לתיוק כישויות נפרדות, תבניות התכתבות ועוד".

אירועים קרובים