תוכן שיווקי
לקראת אירוע Dell Solutions Tour 2015

דל מציגה פתרונות רשת חדשניים לעסקים קטנים ובינוניים

החברה מציגה סדרת X-Series חדשה של מתגי 1GbE ו-10GbE חכמים, המאפשרים ניהול קל ופשוט של תהליכי עבודה, יכולת ניטור בזמן אמת של המתג, ותעבורת הנתונים ובקרת זמן אמת לאופטימיזציה של יישומי הרשת ● כמו כן, החברה מרחיבה את משפחת N-Series של מתגי 1GbE בניהול מלא עם פונקציונליות של שכבה 2/3, המיועדים לרשתות קטנות ובינוניות

17/05/2015 16:46
דל

דל (Dell) הכריזה על שיפור פורטפוליו מוצרי הרשת המיועדים לעסקים קטנים ובינוניים, ובכלל זה משפחת X-series החדשה של מתגים חכמים והרחבת משפחת N-series עם הוספת Dell N1500 לסביבות מנוהלות קטנות.

סביבות העבודה המשתנות הביאו לצמיחה ניכרת באפשרויות המחשוב הנייד ומחשוב הענן. בשל העלייה בניתוחי הנתונים, עסקים רבים חווים הצפה של נתונים והגדלת התעבורה בהתאם. מחלקות IT בכל הגדלים מבקשות ליצור תשתיות רשת לניהול הדור החדש של המחשוב ועיבוד עומסי העבודה, אולם ידיהן כבולות פעמים רבות בשל מגבלות משאבים. פתרונות הרשת החדשים של דל נותנים לעסקים קטנים ובינוניים (SMBs) יתרון תחרותי ויכולת להרחיב את הרשת באופן גמיש ובעלויות סבירות.

לדברי סמנכ"ל ניהול מוצר ואסטרטגיה ב-Dell Networking, "ל-דל ניסיון עשיר בפיתוח פתרונות טכנולוגיים ללקוחות קטנים ובינוניים. המשפחה החדשה מהווה דוגמה נוספת למחויבות החברה לאפשר ללקוחותיה להשתחרר מתפיסות שאבד עליהן הכלח בכל הנוגע לרשתות מחשוב".

ה-Dell Networking X-Series היא משפחה של מתגי 1GbE (ר"ת Gigabit Ethernet) ו-10GbE חכמים בממשק ווב חדשני המיועדים לעסקים קטנים ובינוניים. המתגים מציעים יכולות ניהול אינטואיטיביות, פשוטות וקלות לתפעול. לקוחות קטנים ובינוניים יכולים ליהנות מניהול רשת מתקדם שלא דורש תמיכת IT מקצועית או מהנדס רשת ייעודי, הודות ליכולת להיעזר באשפי התקנה (Wizards) שלב אחר שלב ובממשקי ניהול מותאמים, המאפשרים להגדיר את תצורת המערכת, לכייל אותה ולפתור תקלות באופן מדויק ומהיר.

הסדרה מכילה תשעה סוגי מתגים 8/16/24/48 מבואות ותצורה זהה בפורמט POE. מתג ה-48 מבואות מכיל 4 מבואות +10Gb SFP. כמו כן, מצטרף למשפחה מתג ה-X4012, המכיל 12 מבואות +10Gb SFP. הוא מיועד לעסקים קטנים שרוצים לאמץ את טכנולוגיית ה-10Gb בממשק ידידותי ועלות אטרקטיבית.

Dell Networking N1500

משפחת Dell Networking N1500 מציעה מתגי 1GbE בניהול מלא עבור רשתות קטנות ובינוניות. המתגים עושים שימוש בתוכנת הניהול, בעלי GUI מלא ותמיכה מלאה ביכולות +Layer 2. כמו כן, הם כוללים ממשק שורת פקודה (CLI) משותף לניהול עקבי של כלל מוצרי משפחת ה-N. ניתן לספק עד 200 פורטים של 1GbE בתצורת מערום (Stack) של ארבע יחידות (מימוש תצורת ה-Stack היא על ידי 10Gb SFP+–SFP+ DAC). על ידי כך, עסקים קטנים ובינוניים יכולים לפרוס רשת מאובטחת המותאמת אופטימלית ל-VoIP ולסביבות חברתיות, ולתעדף את תעבורת הרשת ליעילות מרבית.

ב-1 ביוני יגיע לתל אביב הכנס הבינלאומי Dell Solutions Tour. הכנס יהיה מורכב ממושבים מקצועיים שיועברו בידי מומחי החברה והשותפים האסטרטגיים של דל, ביניהם מיקרוסופט, אינטל, VMWare ואחרים.

כמו כן, תוצב בכנס תערוכת אקספו שתציג את תיק הפתרונות המקיף של דל – הן לצרכנים והן חברות.

בכנס צפויים להשתתף כ-500 לקוחות ואנשי מקצוע מהארגונים הגדולים בארץ.

לפרטים ולהרשמה לחצו כאן.

אירועים קרובים