תוכן שיווקי
לקראת כנס החברה לאוטומציה החדשה ב-19 במאי

אלי וויימן, החברה לאוטומציה החדשה: "נמשיך להתפתח ונוביל את תחום המחשוב המוניציפאלי בכלל והעיר החכמה בפרט"

"החברה מתנהלת כיום בצורה עסקית-טכנולוגית ונותנת פתרון מלא ללקוחות שלה", אומר וויימן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אוטומציה החדשה, לקראת הכנס שהיא עורכת ● במהלך האירוע יוכלו המשתתפים להתרשם מהפתרונות הטכנולוגיים שהחברה מציעה ומהמגמות הבולטות בשוק המחשוב המוניציפאלי

17/05/2015 14:21
בבעלות מלאה של One1. אוטומציה החדשה

כתב: שהם יריב

העיר החכמה היא אחד התחומים הבולטים בשנים האחרונות בעולם המחשוב המוניציפאלי, והיא מיושמת ביותר ויותר ערים ברחבי העולם. באחרונה "עלה" הנושא המדובר לישראל ואוטומציה החדשה, כחברה המובילה בעולם המחשוב המוניציפאלי, נכנסת אליו חזק ומציעה שלל פתרונות.

התחום המרתק הזה יהיה אחד הנושאים בכנס שתערוך החברה ב-19 במאי באבניו שבקריית שדה התעופה. במהלך האירוע יוצגו וייחשפו פתרונות של החברה בתחומים מגוונים המעניינים את מקבלי ההחלטות במגזר המוניציפאלי החל מראשי רשויות, מנכ"לים, גזברים, מנמ"רים, מהנדסים וכו'..

"המגמה כיום בעולם המחשוב המוניציפאלי היא שילוב של טכנולוגיות מתקדמות בתחומי האינטרנט, המובייל והעיר החכמה, והחברה לאוטומציה החדשה מתכוונת להציע פתרונות 360 מעלות בתחומים אלה. היא עתידה להתפרס מעבר לעולם המסורתי של מערכות הגבייה, הפיננסיות והשכר, ולהציע בנוסף עזרה וערך מוסף לרשויות המקומיות בניתוח מידע והחלטות בנושאים כמו פינוי אשפה, אנרגיה וביטחון", אומר אלי וויימן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של החברה.

לדבריו, "מערכות העיר החכמה מבוססות על חיישנים ומצלמות שפזורים בכל רחבי העיר, באמצעותם יכולים מקבלי ההחלטות לקבל מידע בזמן אמת על, למשל, עומסי תנועה ו-ויסותם, או לראות אילו פחים צריך לרוקן ואילו מהם ריקים ואפשר לדלג עליהם. החיישן יישב בתוך הפח והמשאיות יכולות לדלג על הפחים הריקים, מה שמצמצם פעילות וחוסך בעלויות".

אלי וויימן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של החברה לאוטומציה החדשה

אלי וויימן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של החברה לאוטומציה החדשה

ככלל, אומר וויימן, "החברה לאוטומציה החדשה עברה מהפך משמעותי. היא מתנהלת כיום בצורה עסקית-טכנולוגית ונותנת פתרון מלא ללקוחות שלה, בניגוד לחברות אחרות, שנותנות פתרונות חלקיים וכדי להשלים אותם, שוכרות את השירותים של חברות נוספות. דבר שכזה עלול להוות בעיה בממשקים ובאינטגרציה בין המערכות. אצלנו, הכול נעשה In-house".

"אנחנו כאן כדי להישאר"

"החברה לאוטומציה החדשה היא המובילה בשוק המחשוב המוניציפאלי", הוא אומר. "היא מתקדמת טכנולוגית וזה יבוא היטב לידי ביטוי בכנס. בנוסף, ניתן יהיה לראות בו את השינוי המשמעותי שעברה החברה עם רכישתה על ידי One1". הוא מבקש להדגיש כי "One1 קנתה את החברה לאוטומציה החדשה כדי להישאר. היא משקיעה מאמצים ומשאבים בכדי לפתח את החברה. כדאי להגיע לכנס על מנת לראות את ההתפתחויות, להתרשם מעוצמתה וחוזקה של החברה ולעמוד על הכיוונים הטכנולוגיים שאליהם צועד השוק המוניציפאלי".

יתרונותיה של החברה, לדברי וויימן, באים לידי ביטוי בין היתר בעולם חוויית המשתמש. "אנחנו משנים את הממשק ל-UX", הוא אומר. "נציג בכנס פתרונות שמאחדים בתוכם חוויה קלה למשתמש, מידע מקסימלי ונגיש במקום אחד. בנוסף, אנחנו מציעים שילוב אינטגרטיבי של מערכת +CityCrm בתוך מערכות הליבה של החברה ופתרונות מתקדמים בתחום ה-BI, המשלבים Dashboards למנהלים ומקבלי החלטות".

במהלך הכנס תחשוף החברה לאוטומציה החדשה פתרונות טכנולוגיים חדשניים נוספים למגזר המוניציפאלי, בהם פיתוחים בתחום המובייל – אפליקציה עירונית "לא מה שחשבתם", כפי שאומר וויימן. פתרון נוסף בתחום הוא "רב פקח", שמאפשר לפקחים ברשויות המקומיות לבצע את העבודה שלהם בקלות דרך המובייל, באמצעות ממשק ישיר בין פעילות המובייל למערכות הליבה. כך, הפקח בשטח יכול לצלם עבירות ולהכניס אותן אונליין, דרך הסמארטפון שלו, למערכת ה-+CityCrm. "הפקח פותח משימה במערכת ה-CRM שפרטיה מתעדכנים אונליין במערכות הליבה של החברה. אפשר כמובן גם לסגור אותה אם העבירה כבר לא קיימת – גם כאן, דרך המובייל. זה מייתר את הצורך בניירת ,בטפסים ומקל על הפעילות", מציין וויימן.

"בתחום ה-BI, החברה לאוטומציה שמה לה למטרה לספק מערכות תומכות החלטה חכמה עבור המנהלים ומקבלי ההחלטות ברשויות המקומיות", הוא מוסיף. "הן מנתחות את הדו"חות במקום מנהלי ההחלטות ומציגות להם את הנתונים. כך, מנהלי ההחלטות יוכלו לקבל את כל הנתונים אלה במבט אחד, מבלי צורך לבזבז זמן יקר על ניתוחם, ולקבל ההחלטות לביצוע".

מתעניינים במחשוב מוניציפאלי? רוצים לשמוע עוד? הירשמו לכנס של החברה לאוטומציה החדשה.

אירועים קרובים