תוכן שיווקי

ביונד הובילה יישום פתרון BI&Analytics מתקדם בסלטיק

הפתרון שפותח מהווה קפיצת מדרגה משמעותית בניהול הביצועים העיסקיים של חברת ה-Mobile Marketing המובילה, הן בתוך הארגון והן מול השותפים העיסקיים

30/04/2015 14:13
אדר שומרון, מנכ"ל ביונד

ביונד (BIyond), המתמחה בפרויקטי BI ,Big Data ו-Analytics, השלימה באחרונה פרויקט עבור סלטיק (Celltick), המובילה בפתרונות Mobile marketing, במסגרתו תוכנן והוקם פתרון אנליטי מקצה לקצה לאיסוף, עיבוד והצגת המידע העסקי השוטף של החברה. הפתרון מאפשר לסלטיק, כחברה מוטת מידע (Data Driven) לטייב את פתרונותיה למשתמש הסופי ולנהל את ביצועיה היסקיים, הן פנים ארגונית והן מול שותפיה העסקיים. הפרויקט נמשך כארבעה חודשים והיקפו נאמד במאות אלפי שקלים.

מטרות הפרויקט העיקריות היו ייעול תהליכי זרימת נתונים וייצובם, כמו גם בניית פלטפורמה לניתוח מעמיק של המידע בכלים מתקדמים – הן בתוך סלטיק והן עבור שותפיה העסקיים ברחבי העולם. הפתרון האנליטי שפותח החליף פתרון קיים שסלטיק פיתחה בעצמה לאורך השנים, אשר התקשה לתמוך בצרכים העסקיים העדכניים של הארגון.

מבחינה עסקית, הפתרון תומך בדו"חות ודשבורדים למשתמשים העסקיים, וכן בניתוחים אנליטיים עמוקים עבור צוות ה-Analytics של סלטיק. כמו כן, הפתרון מאפשר לקבל בכל עת תמונה עדכנית וברזולוציה גבוהה על המשתמשים והשימוש במוצר הדגל של סלטיק (מסך פתיחה מותאם אישית למכשירי אנדרואיד). בנוסף, מאפשרת המערכת החדשה תמונה מלאה על ההכנסות וחלוקתן בין סלטיק לבין שותפיה העסקיים – כל זאת במגוון רחב של חתכים, באופן המאפשר שיפור מתמיד של המוצר, ביצוע A/B testing ועוד.

עמית גיל, CTO סלטיק: "זהו שדרוג עסקי, טכנולוגי וניהולי משמעותי לסלטיק. הפתרון שנבנה בא לאחר תקופה בה הרגשנו צורך לשפר את היקף המידע הניהולי בסלטיק, כמו גם את הזמינות והאמינות שלו. לסלטיק ברור שהנתונים שהיא אוספת במהלך מתן השירות ללקוחותיה הם נכס ארגוני שלא יסולא בפז, ולכן החלטנו לצאת לפרוייקט עם המומחים של ביונד כדי לטייב את השירות לטובת המשתמש הסופי ושותפינו העסקיים. הפתרון שנבנה, נותן מענה שלם לדרישות העסקיות העדכניות שלנו, יחסוך כסף ומשאבים רבים, וכן יספק תשתית לניתוחים עיסקיים ולאנליזות מעמיקות – דבר שיקנה לנו ערך רב לאורך זמן. הפרוייקט עצמו נוהל על ידי ביונד, תוך עבודה בצוות משותף של אנשי מוצר, פיתוח ואנליזה פנימיים של סלטיק, אשר מכירים היטב את המוצר והעסק, יחד עם אנשי ביונד שהביאו איתם מתודולוגיה סדורה ורמת מקצועיות גבוהה. השילוב הזה עבד היטב, וברור לי שבדיעבד זו היתה החלטה נכונה".

אדר שומרון, מנכ"ל ביונד: "על אף שאנחנו ב-'עידן הדאטה', עם התפתחות תחומי ה-Big Data, לפי גרטנר (Gartner), מרבית הארגונים עדיין לא באמת ממצים את הפוטנציאל העסקי של הנתונים שברשותם. חברות הרוצות להצליח בעידן הנוכחי חייבות להפנים שעליהן להפיק יתרון תחרותי משמעותי באמצעות הדאטה שיש להן. הטכנולוגיות הנדרשות לשם כך זמינות כיום, מרביתן בשלות וחלקן אף לא יקרות. כבר הוכח שחברות שהן Data driven מצליחות יותר בטווח הארוך מאלה שאינן כאלה. בסלטיק מבינים זאת ויצאו איתנו למסע מרתק – החל משלב הגדרת מפת הדרכים העסקית והטכנולוגית, וכלה ביישום הפתרון עצמו".

 

 

אירועים קרובים