תוכן שיווקי

מהיום – ERP קל יותר!

תוכנת ה-ERP המובילה בישראל משתדרגת: Priority משיקה גירסה חדשה עבור מאות אלפי משתמשיה ● גולת הכותרת: חוויית משתמש סופר אינטואיטיבית

22/03/2015 17:36
אנדרס ריכטר, מנכ"ל Priority

חברת התוכנה הארגונית Priority Software משיקה את גרסה 17.0 של תוכנת ה-ERP הנפוצה בישראל. הגרסה החדשה תהיה זמינה כבר השבוע ומעל 200 אלף משתמשיה ב-7,000 ארגונים עסקיים יוכלו לשדרג באמצעות הורדתה מאתר החברה, כך הודיע מנכ"ל החברה, אנדרס ריכטר.

בלב הגרסה החדשה עומד ממשק משתמש חדש ועדכני, המכוון לשפר את חוויית המשתמש של לקוחות החברה ושם דגש על אינטואיטיביות ונוחות. החידושים כוללים קיצורי דרך אישיים שנוצרים אוטומטית (על סמך פעילויות אחרונות ונפוצות), איתור מהיר של מסמכים, לקוחות ומסכים מכל מקום בתוכנה ועוד.

בנוסף לממשק המשתמש החדש, כוללת הגרסה שיפורים פונקציונאליים רבים בנושאים הבאים: שכר ונוכחות, כספים, מכירות ולקוחות, WMS, הרשאות ו-Active Directory, ומספר התאמות שנדרשו עבור לקוחות החברה מחוץ לישראל. חידוש משמעותי נוסף הוא ש-Priority מוצעת מעתה גם כאפליקציה ייעודית למכשירי iPad ו-iPhone.

לדברי ריכטר, "מדובר בקביעת סטנדרט חדש בעולם התוכנות הארגוניות: קל ללמידה, לוגיקה מסכית נכונה, קווים נקיים וישרים וגישה מהירה לנתונים. הצבנו לעצמנו מטרה להיות קרובים יותר ללקוח, ואכן במהלך השנה האחרונה הקשבנו ללקוחות שלנו, וביררנו מה יכול לעזור להם. אי לכך, אני משוכנע שלקוחותינו יהנו מהגרסה החדשה וימצאו ערך רב הן בחידושים הפונקציונאליים והן בממשק המשופר. חשבנו גם על הלקוחות החדשים שלנו מתוך כוונה לקצר את זמן הלימוד של משתמשים חדשים, ולייעל את תהליכי ההטמעה בחברות ובקרב עובדים".

מחלקת הפיתוח של Priority כבר עובדת על השדרוגים הבאים וריכטר מבטיח להמשיך ולממש את החזון ש-ERP צריך להיות קל יותר: "נמשיך להקל על המשתמשים שלנו באמצעות מערכת שלומדת את ההרגלים והצרכים של כל אחד. נמשיך לפתח כלים המקלים את היישום וההטמעה כגון APIs סטנדרטיים שיקלו על אינטגרציות צד ג' וכמובן נמשיך להרחיב את הפונקציונאליות של המערכת."

 

אירועים קרובים