תוכן שיווקי
לקראת אירוע- לשכת מנתחי מערכות ב-23 במרץ

יוסי כספי, מנכ"ל KMS lighthouse: "ארגונים מחפשים פתרונות שיסייעו להאחדה ארגונית של התכנים השיווקיים"

22/03/2015 17:11
יוסי כספי, מנכ"ל KMS lighthouse

"מידע ארגוני הוא כמו טלפון שבור", מספר יוסי כספי, מנכ"ל ויו"ר KMS lighthouse מקבוצת אמן, שיציג בכנס השנתי של לשכת מנתחי המערכות בישראל, שייערך מחר (ב'), 23 במרץ. "המעבר של המידע מהחלטות ההנהלה דרך הצינורות השונים ועד ללקוחות הקצה יכול להיתקל בשינויים רבים הנובעים מכך שהרבה גורמים מעורבים בו במהלך הדרך. ארגונים רבים אינם יודעים עדיין איך למנף על הצד טוב ביותר את נכסי הידע שלהם כדי לספק את המענה הנדרש ללקוחותיהם. בעזרת פתרון Lighthouse ניתן לעשות האחדה של התוכן הארגוני בכל הרמות – החל מהמנכ"ל, דרך מנהלי המכירות ומחלקות השירות ועד ללקוחות הסופיים".

פתרון Lighthouse, אותו יציג כספי בכנס, מסייע כבר כיום לספק מידע מדויק ואמין, במגוון ערוצים, דרך תיבנות חכם של מידע, שמאפשר ליצור האחדה של המסרים השיווקיים בכל ערוצי השירות. כך, ניתן לקצר את זמני ההכשרה, להגיב בזמן אמת לשאילתות של לקוחות, להפוך את התקשורת עם הלקוחות לאפשרויות מכירה בקלות יתרה ולהעביר יותר תעבורה ממוקדי השירות לשירות עצמי.

"נניח שבנק מחליט לשווק תוכנית חיסכון מסוימת", ממשיך כספי. "כמות המידע שנציגי השירות נדרשים אליה מקשה עליהם לעשות את זה בצורה מקצועית ונכונה, תוך התאמה לצרכים של כל אחד ואחת מהלקוחות. זהו אלמנט של טלפון שבור, בו כוונות ההנהלה לא תמיד מחלחלות לצוותים בשטח".

KMS lighthouse מספקת כבר כיום שירותי הבנייה והאחדה של ידע ארגוני למגוון לקוחות מהעולם הפיננסי. לחברה ניסיון רב בהתמודדות עם ידע מגוון של בנקים, חברות ביטוח וחברות אשראי, וביכולתה לספק את המידע הנכון על פי שאלות פשוטות. "השאיפה שלנו היא לספק לאנשי המכירות בשטח את התשובות הטובות ביותר שיאפשרו להם להתמודד עם הלקוחות ולספק שירות מוצלח, וגם לקדם הזדמנויות מכירה על הצד הטוב ביותר. זאת ניתן לעשות על ידע אספקה של מידע מדויק בזמן אמת", אומר כספי.

"בעולם של שינויים מהירים, בו למוצרים ומסרים יש מחזור חיים קצר מאוד, רוב החברות נאבקות להחזיק מסר עקבי המספק אסטרטגיה עקבית של יציאה לשוק", מסכם כספי. "על כן, ארגונים רבים חווים שיעורי המרה נמוכים. בעזרת Lighthouse ניתן להשיג יעילות במכירות דרך גישה מהירה לידע ויצירת חוויה עקבית, מדויקת וריספונסיבית בכל נקודות הנגיעה עם לקוחות הקצה ולקוחות פוטנציאליים."

אירועים קרובים