תוכן שיווקי

בעקבות כנס IT מוניציפאלי | החברה לאוטומציה

06/01/2015 14:00
החברה לאוטומציה

ב-17 במרץ יתקיימו הבחירות לכנסת ה-20 של מדינת ישראל, ודומה כי עד אז כולנו נתרכז במערכת בחירות זאת ובשלטון המרכזי. אולם, צריך לזכור כי השלטון המקומי משפיע על חיי האזרח באופן מהותי בהרבה מהממשלה. מרבית ה-"דיאלוג" בין הרשות לתושבים בא לידי ביטוי בעיקר בתשלומים, כגון ארנונה, מיסים שונים ועוד – דבר שהוביל לדימוי לא תמיד חיובי בהקשר לשלטון המקומי.

עם זאת, בשנים האחרונות אנו רואים שינוי ניכר בפעילות הרשויות מול התושבים. הרשויות מכריזות על עצמן כירוקות יותר, ממוחשבות יותר, ובעיקר – נגישות יותר. שינוי זה נובע ממספר גורמים, אך המרכזי שבהן הוא דווקא זה הנסתר מהעין – מערכות המחשוב. בעוד שבעבר מרבית עבודת הרשויות הייתה ידנית, הרי שכיום, מערכות המחשוב תופסות יותר ויותר מקום בעולם המוניציפלי.

החברה לאוטומציה החדשה, ספקית המחשוב של מאות רשויות מקומיות בכל רחבי הארץ, מובילה את המהפכה הטכנולוגית בשלטון המקומי. החברה, שבעבר הייתה בבעלות מרכז השלטון המקומי, עברה לפני קצת יותר משנה לבעלות משותפת של one1, חברת מחשוב מהגדולות בארץ. המהלך הוביל למתיחת פנים טכנולוגית וארגונית מקיפה במסגרתה ערך מנכ"ל החברה, אלי אחי-מרדכי, שינוי מקיף במבנה שלה, שכלל בין היתר הקמת חטיבה ייעודית העוסקת בשירות לקוחות וניהול פרויקטים, וחטיבה טכנולוגית.

סל הפתרונות הטכנולוגיים של החברה מקיף וכולל את כל תחומי הפעילות של השלטון המקומי – מחינוך, עבור בניהול פיננסי, רישוי עסקים, משאבי אנוש, תכנון והנדסה, מערכות גבייה וחיוב, ועוד.

מכונות חכמות
ממחקרים שנעשו עולה כי מחזור המזומן בעולם צמח ב-6% בשנה האחרונה וממשיך במגמת הצמיחה. כלומר, אנשים מעדיפים להפקיד מזומן ולשלם דרך עמדה מאשר דרך נציג שירות. החברה לאוטומציה שמחה להציג את המכונות החכמות – עמדות שירות עצמי הכוללות יכולות תשלומים, כספומט ועמדת מידע. בעמדה, הממותגת לפי צרכי הרשות, ניתן לפרסם חדשות, אירועים ועדכונים לתושב, להציג מידע מוניציפלי ולאפשר לתושב למשוך כספים ולבצע תשלומים דרך העמדה בצורה פשוטה ומהירה.

מסחר אלקטרוני
פורטל מסחר אלקטרוני לרשויות המקומיות, המציע תשלום חשבונות, אגרות, היטלים ולרכישת סל כולל של מוצרים, שרשויות מוכרות לתושבים. הפורטל מרכז את נושא המסחר האלקטרוני של הרשויות המקומיות באינטרנט ומאפשר, בנוסף לתשלום חשבונות ולשוברים, מכירת מוצרים של הרשות באופן מקוון.

CRM
מערכת למחשוב תהליכים עסקיים חוצי ארגון. שילוב המערכת מאפשר לארגון קבלת תמונת צרכן מלאה, 360 מעלות, ניהול הקשר עם כל בעלי העסקים והתושבים, ניהול פניות ומנגנוני ניהול ובקרה אחר הטיפול, תוך שמירת היסטוריה פרטנית של השירות שניתן ללקוח ומתן שימת לב מקסימלית לפרט ולצרכיו.

תזרים מזומנים (CASH FLOW)
המערכת מאפשרת לצפות במצב ההכנסות וההוצאות הנוכחי ולצפות בכל הנוגע לתאריכים עתידיים. ניתן לקבל צפי מהמערכת ברמה של כלל ההכנסות וההוצאות או ברמה של חשבונות בנק. תזרים מבוסס על הגדרת חשבונות תזרים במערכת התפעולית – חשבונות לצורך איסוף מידע על ביצוע, תזרים תפעולי וביצוע תחזיות על סמך ביצוע מתקופות בעבר תוך שימוש במקדמי הכפלה.

יישום הרפורמה בחוק התכנון והבנייה
ב-2 במרץ תקיים החברה לאוטומציה במרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה כנס לקוחות מרכזי בו יוצגו הפתרונות הטכנולוגיים של החברה ויינתן דגש על פתרונות "Smart City", שמהווים את הדור הבא בפיתוחי החברה.

לפרטים נוספים ולהרשמה: טל' 03-6443899, באתר www.ladpc.co.il/kenes, או סרקו את הקוד.

אירועים קרובים