שתיתם? ENDUI תחליט האם אתם כשירים לנהוג

אפליקציה שמומנה על ידי הממשל הפדרלי בארצות הברית בודקת באמצעות משחקים ומשימות מהו מצב הערנות וכיצד מצב זה משפיע על הפעולות של מי שמפעיל אותה

אם שותים ב-ENDUI משתמשים

גם אם אין זו הדרך הטובה ביותר לקבוע אם שתיתם הרבה מדי, אפליקציית ENDUI יכולה לפחות לספק איזשהו רמז על השפעת האלכוהול על הרפלקסים של גופכם.

ENDUI היא אפליקציה שמומנה על ידי הממשל הפדרלי בארצות הברית והוכרזה בימים אלה על ידי גורמי ממשל במדינת מרילנד. האפליקציה בודקת באמצעות משחקים ומשימות שונות מהו מצב הערנות וכיצד מצב זה משפיע על הפעולות של מי שמפעיל אותה.

אחד המשחקים מבקש מהמשתמש ללחוץ על כפתור "עצור" אדום כאשר מופיע על המסך הולך רגל, או כאשר המכונית שלפני מכוניתו של השחקן על המסך מאטה לפתע.

כפי שניתן לנחש, המשחק מודד את זמן התגובה ומודיע למשתמש לכמה היה זקוק כדי "להשמיד" את הולך הרגל או את הרכב שלפניו בעולם האמיתי.

באפליקציה יש גם מידע על רמת אלכוהול אפשרית בדם לפי נתונים של גובה משקל וכמות המשקאות. מידע זה הוא בדרך כלל אישי ומשתנה מאחד לשני, אבל נותן איזשהו מושג אם אפשר לנהוג או לא.

עוד שימוש שיש לאפליקציה הוא האפשרות ליצור קשר עם אדם כלשהו, שנתוניו תוכנתו מראש לאפליקציה, או לתחנות מוניות שבקרבת המשתמש.

האפליקציה זמינה למכשירי IOS ולמכשיר אנדרואיד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים