איון ג'ון הרמון, BMC: "אנו צפויים לשפר את המוצרים שלנו במטרה לספק ערך מוסף ללקוח"

"מוצר הדגל של BMC , שפותח בישראל ומשווק בלעדית על ידי מטריקס, הוא פתרון פורץ דרך המסייע ללקוחותינו בהתמודדות עם האתגרים העסקיים הקריטיים הניצבים בפניהם", אמר ג'ון הרמון, סגן נשיא מכירות אזורי בחברה, בביקור שערך לפני ימים אחדים בישראל

ג'ון הרמון,סגן נשיא מכירות אזורי, BMC

ספר בבקשה על מפת הדרכים של מערכת ה- Control M?
"עפ"י דו"חות גרטנר, Control-M הוא פתרון ה-Workload automation המוביל בשוק, זה 12 שנים. ל-Control-M עשרות אלפי ארגונים בארץ ובעולם החל מעסקים קטנים, בינוניים וגדולים אשר מסתמכים על מוצרי חברת BMC וביניהם Control-M כממשק עיקרי לניהול כל השירותים העסקיים בארגון, ויישומם על כלל השרתים והאפליקציות בארגון, בסביבות המבוזרות, מיינפריים והעולם הווירטואלי – ענן."

השימוש במוצרי BMC  ובניהם Control-M, מסייע ללקוחותינו לצמצם עליות, להפחית סיכונים, להשיג יעדים עסקיים ע"י פתרונות ניהוליים. בארץ יש לנו עשרות לקוחות – ואנחנו מחזיקים ב-95% מהשוק המקומי.  במהלך השנים ובאמצעות המאמצים הגדולים של המהנדסים שלנו במרכזי הפיתוח בתל אביב ובתל חי, הפך מוצר הדגל של BMC –  ה- Control M    לכלי פורץ  דרך המסייע ללקוחותינו בהתמודדותם עם האתגרים העסקיים הקריטיים הניצבים בפניהם.  המערכת מותקנת באלפי ארגונים ברחבי העולם ומניבה הכנסות של מאות מיליוני דולרים בשנה ל-BMC העולמית. BMC ממשיכה להפנות משאבים ולהשקיע בעסקי הליבה שלה ותוציא לשוק מוצרים מרכזיים. בנוסף, נעניק תמיכה ליישומים קריטיים כגון SAP ועוד רבים אחרים. כמו כן, אנו מרחיבים את המיקוד שלנו, ומנגישים ללקוחותינו אפשרויות שיאפשרו להם להאיץ ולמקסם את היתרונות העסקיים שלהם, בתחומים שהינם קריטיים לעסקים הנמצאים בתהליך צמיחה מהירה כגון BigData, פיתוח יישומים מותאמים אישית והתקנים ניידים. אנו גם צפויים לשפר את המוצרים שלנו בהמשך במטרה לספק ערך-מוסף-ללקוח בתחומים כמו העברת קבצים ואנאליטיקה.

לאיזה לקוחות מתאימה מערכת Control M?
בימינו, הטכנולוגיה הופכת למשמעותית יותר ומשחקת תפקיד מרכזי ביכולת של ארגונים להגדיל את הכנסותיהם ולנהל את ההוצאות שלהם. כל החברות בשוק  – החל מחברות המסחר הקמעונאי המובילות בעולם, מוסדות פיננסיים וכלה בארגונים הצומחים בקצב מואץ במשק, מבינים את היחס הקריטי הקיים בין טכנולוגיית המידע לבין עסקים. מכיוון שמערכת ה- Control M נותנת מענה להיבטים אלו ומסייעת לצמיחה של עסקים,  היא מעניקה ערך מוסף לכל סוגי העסקים וארגוני ה-IT התומכים בהם.

מהו פתרון Workload Change Manager חלק ממערכתControl M ?

מדובר במוצר חדשני שהוא ייחודי בתעשייה ומגשר על הפערים שבין טכנולוגית המידע (IT) לבין חברות עסקיות, לבין תפעול לפיתוח יישומים. הוא מאפשר לחברות לספק שירותים מהר יותר באופן משמעותי לשוק, להגדיל את ה-ROI ונותן יתרון תחרותי לעסק. אנחנו מתכננים להשיק בקרוב כלים נוספים בתחום זה. BMC מחפשת כל הזמן  דרכים נוספות לסייע ללקוחותיה להיות תחרותיים יותר, תוך קבלת תובנות עסקיות מהכמויות האדירות של המידע שמוזרם אליהם.

מה אתה יכול לספר על לקוחות Control M?
ל-BMC  יש מאגר לקוחות שהולך וגדל כל הזמן. אנו נהנים מהשותפויות שנבנו במהלך 20 השנים האחרונות כאן בישראל עם חברות מכל המגזרים: פיננסי, טלקו, הייטק  ועוד רבים אחרים בכל העולם. אנו נרגשים מאוד על הצטרפות הלקוחות החדשים למשפחת BMC –  כיום לקוח חדש של Control M מצטרף אלינו בממוצע כל 3 ימים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים