תוכן שיווקי
כנס לקוחות Software AG ישראל, מרכז הכנסים אבניו, קריית שדה התעופה, 2 אפריל

לקראת אירוע | ארמן פשאי, Software AG: "ניצול היתרונות בעולם הדיגיטלי יקנה לארגונים מובילות עסקית ומצוינות תפעולית"

30/03/2014 13:59

מאת: הילל יוסף

"ניצול היתרונות בעולם הדיגיטלי תורם להצלחתם של לקוחותינו באמצעות קידום המובילות העסקית והמצוינות התפעולית. כיום נדרשים המנמ"רים בארגונים לחבור להנהלת הארגון ולעבוד באופן מלא בעולם הדיגיטלי החדש", כך אמר ארמן פשאי, סמנכ"ל שירותים מקצועיים, Software AG ישראל.

פשאי התראיין לקראת כנס לקוחות שעורך הסניף הישראלי של החברה. כנס הלקוחות של Software AG ישראל, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך במרכז הכנסים אבניו, קריית שדה התעופה, ב-2 לאפריל, ויתקיים תחת הכותרת "השמיים הם הגבול".

לדברי פשאי, "העולם הדיגיטלי החדש כולל ארבע מגמות-על: המובייל, הרשתות החברתיות, הענן והמידע. על פי האסטרטגיה של Software AG המטרה שלנו הינה להביא את המנמ"רים למצב בו הם יובילו את הארגון למובילות עסקית וליעילות תפעולית באופן יעיל ופשוט בשווקי פעילותם הדינמיים והתחרותיים".

"הסניף הישראלי של Software AG", אמר פשאי, "מספק מומחים בכל הקשור לשירותים המקצועיים הניתנים סביב פתרונות החברה. אנו מספקים פתרונות מקצה לקצה עבור ארגונים מכלל מגזרי המשק – ממשלה, פיננסי, כולל חברות הביטוח, האשראי והבנקים, ארגוני תעשייה, ארגוני תשתית לאומיים, כגון חברת חשמל, ועוד. לכלל הארגונים אנו מספקים פתרונות IT אשר עונים על צרכיהם העסקיים".

פשאי ציין פרויקטים שנעשו בקרב לקוחות גלובליים מובילים: "פתרונות החברה בתחום ה-IBO (ר"ת Intelligent Business Operation), מספקים כלים שמנטרים את הרגלי הצריכה האישיים של הלקוח בזמן הנכון ובמקום הנכון ומציעים לו את המבצעים המתאימים לו ביותר. לדוגמא: Turkcell, חברת הסלולר הענקית  עם 54 מיליון מנויים, העלתה את הכנסותיה בכ-15 מיליון יורו ע"י שימור לקוחותיה ושיפור השירות וזאת בזכות מבצעי שיווק ממוקדי לקוח.

בנוסף, פתרונות החברה מספקים כלים לשיפור היעילות התפעולית. לדוגמא: בזכות הפתרון להאצת ערוצי הפצה ומניעת הונאות שהוטמע בענקית התשלומים המקוונים PayPal, עלו רווחיה של PayPal בעשרות מיליוני יורו."

"הכנסת הארגונים לעולם הדיגיטלי החדש", אמר פשאי, "משמעה להביא לכל אחד מחלקי הארגון השונים פתרון דיגיטלי אשר מותאם עבורו. אנו מוצאים עצמנו עובדים מול המנמ"רים ומעודדים אותם להיכנס לעולם הדיגיטלי ולהשיג את היתרונות העסקיים והתפעוליים הטמונים בו".

"אנו דוגלים באמרה הצבאית של 'קשה באימונים קל בקרב', כך אנו יכולים להראות ללקוחותינו את החזר ההשקעה המהיר ואת התועלות העסקיות והתפעוליות אשר נובעות מכניסה לעולם הדיגיטלי החדש", סיכם פשאי, "המומחים המקצועיים שלנו ממחישים ללקוחות כי יש דרך לשמר את נכסי ה-IT הקיימים מצד אחד, ולהיכנס לעולם הדיגיטלי החדש, ללא השקעות ענק מצד שני".

אירועים קרובים