"השדרוג הזה יהיה האחרון שתעשו אי פעם"

אורקל השיקה פתרון אוטומטי לשדרוג מערכות מחצר הלקוח לענן של החברה בתוך 20 שבועות. לארי אליסון, יו"ר אורקל: "מאפשר להפחית עד 30% מהזמן והעלויות של המעבר לענן"

לארי אליסון, מייסד אורקל וסמנכ"ל הטכנולוגיות שלה.

"עכשיו קל יותר לעבור ממערכות ה-ERP שלנו בחצר הבית, ברישוי מסורתי, ל-ERP שלנו בענן – מאשר לשדרג לגרסת ERP אחרת של אורקל (Oracle) ברישוי מסורתי. מספר רב של תהליכי מעבר מייגעים, שבוצעו בעבר באופן ידני, נעשים כיום באופן אוטומטי. השדרוג הזה יהיה האחרון שתעשו אי פעם", כך אמר לארי אליסון, יו"ר אורקל ומנהל הטכנולוגיות הראשי שלה.

אליסון חשף את פתרון החברה, שלטענתו הוא הראשון בעולם, לשדרוג אוטומטי של יישומים ארגוניים, כגון ERP ו-CRM, אל הענן של החברה.

לדבריו, "הוא מאפשר ללקוחות הארגוניים להפחית עד 30% מהזמן והעלויות של המעבר לענן. יש לנו מערך שלם של כלים אוטומטיים ומתודולוגיות מוכחות למעבר לענן, Soar to the Cloud (להמריא לענן), והוא מאפשר ללקוחות לשדרג את היישומים הפועלים באתר הלקוח ברישוי מסורתי – לפתרונות Oracle SaaS בתוך תקופה של עד 20 שבועות".

הלקוחות יעקבו אחרי השדרוג עם אפליקציה אינטואיטיבית.

הפתרון, ציין אליסון, "כולל Discovery assessment, ניתוח תהליכים וכן תכניות שירות אוטומטיות להעברת נתונים והגדרת תצורת המערכת יחד עם כלי אינטגרציה מהירים. התהליך האוטומטי מופעל על ידי מתודולוגיה שלנו ונועד לתמיכה בלקוחות בכל שלבי המסע לענן. התהליך מונחה על ידי שירות ייעודי, המבטיח שדרוג מהיר, בר-חיזוי, תוך שימוש בשיטות עבודה מודרניות הקיימות בענף ה-IT".

אליסון סיים בציינו כי "הלקוחות יכולים לעקוב אחרי השדרוג באמצעות ניטור הסטטוסים השונים של התהליך, על ידי אפליקציית מובייל אינטואיטיבית. האפליקציה מכילה את הפעילויות היומיות שצריכות להתבצע כחלק מתהליך ההטמעה".

אלברטו מרנפלד, ראש פעילות SaaS, אורקל בישראל.צילום: יח"צ

אלברטו מרנפלד, ראש פעילות SaaS, אורקל בישראל.צילום: יח"צ

אלברטו מרנפלד, ראש פעילות SaaS של אורקל בישראל הוסיף: "הטמענו את תפישת האוטומציה של תהליכים לתוך תהליכי השדרוג על מנת לייצר פתרון מקיף שיאפשר ללקוחותינו לחוות שדרוג מהיר שהוא בעל כדאיות כלכלית". לדבריו, "הפתרון זמין כיום ללקוחות ה-ERP שלנו (E-Business Suite) וכן לאלה שיש להם PeopleSoft או Hyperion. נמשיך להשקיע בפיתוח המוצרים ובהרחבת הפתרון ללקוחות העתידים לעבור אל הענן שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים