טיפ ממיקרוסופט: כך תמלאו את כיסכם כסף

החברה הציגה שיתוף רווחים חדש בו רוב הכסף ממכירת אפליקציות - ובאופן משמעותי - יילך לכיסי המפתחים עצמם

ים של עושר. אילוסטרציה: Rms164/EgudinKA/BigStock

כנראה שהמסר הגדול ביותר ששמעו המפתחים ביום השני של Build 2018 היה יותר כסף לכיס.

מיקרוסופט (Microsoft) ניצלה את במת כנס המפתחים שלה כדי לנסות להפוך את חנות האפליקציות שלה, Windows Store, להרבה יותר מושכת לאלו שיושבים וכותבים אפליקציות, וזאת לאחר שבעבר אף סיפקה כלי המרה מהירים למפתחים מסביבות iOS ואנדרואיד.

החברה הציגה שיתוף רווחים חדש בו רוב הכסף ממכירת אפליקציות – ובאופן משמעותי – יילך לכיסי המפתחים עצמם.

מיקרוסופט תעביר 85% מסכום המכירה לכל מפתח שהאפליקציה שלו תמצא ותימכר באמצעות חיפוש שיבוצע ב-Windows Store, ועבור כל אפליקציה שתימכר באמצעות קישור מבחוץ – כלומר הודות למאמצי הפרסום של המפתח עצמו – היא כבר תעביר לו 95%. עם זאת, מדובר באפליקציות שאינן משחקים בלבד.

הממוצע בשוק, דרך אגב, עמד עד היום על כ-70% ואף פחות, והשאלה האם התוספת הנכבדה הזו על הנייר, מבחינת אחוזים, אכן תמשוך אליה מפתחים שיעריכו שאפשר גם להפוך את זה לכסף אמיתי.

על קו הזמן

היום שני עם זאת הוקדש ברובו למצגות טכניות יותר של הדברים החדשים שעל חלקם דיברו ביום הראשון. בין הדברים הללו הייתה תצוגה של Your Phone, האפליקציה שמציעה קישוריות ממוקדת ומדויקת יותר עם Windows 10 במחשבים ניידים ושולחנים. כפי שמיקרוסופט הציגה, טלפון עם אפליקציה זו יכול להציג את ההתראות שהוא מקבל במחשב עצמו, וכן ניתן לגשת ישירות אל שטח האחסון שלו כדי להשתמש בקבצים ובתמונות ששמורים שם באופן ישיר.

כן הציגה החברה כמה עדכונים עבור ערכת היישומים המשרדיים, Office. אחד החידושים מקושר לשימוש בלימוד מכונה ב-Word כדי לספק בודק איות ודקדוק טוב יותר שיציע תיקונים מדויקים יותר, וכן יזהה יותר טעויות ושגיאות מאשר בעבר. תוספת אחרת שהוצגה היא אפשרות לגשת ישירות מיישום הדואר Outlook לשירות התשלומים Microsoft Pay.

אנשי מיקרוסופט גם הציגו פיתוחים עתידיים עבור תכונת "קו הזמן" שזה עתה הושקה במסגרת עדכון אפריל 2018 של Windows 10, כולל קישור לטכנולוגיית Microsoft Graph כדי לקדם בחירת מטלות חשובות לדעת המערכת.

כן הוצגה תכונת ה-Sets, שתאפשר לקבץ בחלון אחד לשוניות של יישומים שונים ומגוונים שקשורים לאותו פרויקט/משימה – ואף לשמור כדי לחזור אליהן בעתיד ביחד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים