איתן יהודה מונה לארכיטקט ראשי בהיטאצ'י ונטרה העולמית

יהודה יצטרף לצוות ה-CTO העולמי ויקדם את פתרונות החברה בתחומים כמו תשתיות מחשוב, אנליטיקה, ערים חכמות ו-IoT ● הוא בעל ניסיון של יותר מ-27 שנים, מהן 25 בצה"ל, ושנתיים כסמנכ"ל הטכנולוגיות של היטאצ'י ונטרה ישראל

איתן יהודה, ארכיטקט ראשי בהיטאצ'י ונטרה. צילום: יח"צ

מינוי נוסף של ישראלי לתפקיד בכיר בחו"ל: היטאצ'י ונטרה (Hitachi Ventara) העולמית הודיעה על מינויו של איתן יהודה (48) לארכיטקט ראשי של החברה.

במסגרת תפקידו יצטרף יהודה לצוות ה-CTO העולמי של החברה ויעבוד לצד הצוותים המקומיים ברחבי העולם. הוא יעסוק בקידום הטכנולוגיות החדשות של היטאצ'י ונטרה מול לקוחותיה בתחומי תשתיות המחשוב, האנלטיקה, הערים החכמות, האינטרנט של הדברים ועוד.

יהודה, סא"ל (מיל'), הוא בעל ניסיון של יותר מ-27 שנים בתחומי התשתיות ובעולם ה-IT, ובעל ידע רב בניהול. בתפקידו הקודם הוא שימש במשך כשנתיים כסמנכ"ל הטכנולוגיות של היטאצ'י ונטרה ישראל. לפני כן הוא שירת בצה"ל במגוון תפקידי פיתוח ותשתיות במשך 25 שנים, שמתוכן שימש מספר שנים כראש ענף תשתיות מחשוב בחיל הים ולאחר מכן כראש ענף תשתיות בסיסיות בממר"ם.

ליהודה תואר ראשון במדעי המחשב וסטטיסטיקה ותואר שני בסטטיסטיקה – שניהם מאוניברסיטת חיפה, וכן תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת דרבי. כמו כן, יהודה משמש כעמית מחקר בתחום הסייבר הימי במכון לאסטרטגיה ימית בחיפה.

אלי משה, מנכ"ל היטאצי ונטרה ישראל, אמר כי "היטאצי העולמית רואה בישראל מקום חשוב שבו ניתן לקדם חדשנות טכנולוגית, כאשר רק באחרונה אירחנו בארץ מספר בכירים מיפן לבחינת שיתופי פעולה אקדמיים וטכנולוגיים. הקידום של יהודה לתפקיד גלובלי יסייע לנו בחשיפת הפתרונות שהותקנו אצל הלקוחות הישראליים לעולם, ולהיפך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים