Elcothon: ליצור חוויית משתמש חדשה ועתידנית

קבוצת אלקו מסתערת עם האקתון בנושא הבינה המלאכותית והעוזרות האישיות ● "מדובר באחד התחומים החשובים והמהפכניים ביותר מאז המצאת הסמארטפון", מסרה החברה

Elcothon. האקתון בתחום ה-AI

קבוצת אלקו מסתערת על תחום הבינה מלאכותית והעוזרות האישיות ומודיעה על האקתון בשם "Elcothon" בשיתוף קהילת "עוזרות אישיות ו-AI" המונה כ-3,000 חברים – שיוקדש לקידום הנושא בחברות הקבוצה.

אלקו פונה לקהילת המפתחים המקומית והבינלאומית ולחברות סטארט-אפ בארץ ובחו"ל וקוראת להם לקחת חלק ב-Elcothon וליצור פיתוחים טכנולוגים שיוכלו ליצור חוויית משתמש חדשה ועתידנית. הפיתוחים המוצלחים ב-Elcothon אף יוכלו להיות בסיס לשיתוף פעולה עמוק עם החברות השונות בקבוצה.

ה-Elcothon יאגד למעלה מ-150 מתמודדים (מפתחים, אנשי Data scientist, תסריטאים, מנהלי מוצר ועוד) אשר יתחלקו לצוותים בגודל של שלושה-חמישה חברים בכל צוות. ניתן להגיע ל-Elcothon עם צוות ורעיון מגובש, או להצטרף לצוות קיים המחפש חברי קבוצה נוספים.

במהלך ההאקתון הצוותים המתחרים יוכלו ליהנות מגישה למנטורים מובילים מהתעשייה, מהרצאות מרתקות על ידי מומחים בתחום ואירוח מפנק שיכלול כיבוד עשיר ועוד.

המתמודדים יתחרו בניהם על מספר פרסים כאשר הפרס הראשון הוא: 10,000 שקלים. הפרס השני עומד על 7,500 שקלים והפרס למקום השלישי הוא 5,000 שקלים. כמו כן, כל חברי צוות שיגיעו לשלב הסופי של הצגת הפרויקט יזכו בכרטיס סרט זוגי לאחד מבתי הקולנוע של גלובוס מקס. אך התגמול המשמעותי ביותר עבור הצוותים המנצחים תהיה האפשרות לפתח את המוצר/ים בסביבת הפיתוח של קבוצת אלקו ועם תמיכת הקבוצה ברעיון.

האירוע, אשר יתחיל ביום ה' ה-3 במאי בשעה 15:00 ויימשך עד לשעה 15:00 למחרת ברציפות, יתקיים ב-Microsoft SmartHub שבמתחם WeWork אבן גבירול בתל אביב.

מקבוצת אלקו נמסר כי "אנו רואים בתחום ה-AI (בינה מלאכותית) והעוזרות האישיות כאחד התחומים החשובים והמהפכניים ביותר מאז המצאת הסמארטפון וככל הנראה בעוד שלוש-חמש שנים אנו נבצע חלק גדול מהמשימות היומיומיות שלנו באמצעות Alexa ,Google Home ,Cortana ,HomePod ועוד".

"ההערכה היא שעד שנת 2022 היקף הקניות באמצעות עוזרות קוליות יגיע לכ-40 מיליארד דולר באנגליה ובארצות הברית בלבד! וכבר כיום בארצות הברית לכל אחד מתוך חמישה אמריקנים יש גישה לרמקול חכם ומשתמשי amazon prime עם Alexa הם הצרכנים הפעילים ביותר באמזון (Amazon) עם סל הקנייה הגדול ביותר ותדירות הרכישה הגבוהה ביותר".

קבוצת אלקו כוללת כאמור מגוון רחב של חברות בת כדוגמת: אלקטרה מוצרי צריכה, אלקטרה, אלקטרה נדל"ן, גולן טלקום, מחסני חשמל, גלובוס מקס ועוד. כל חברות הבת הן קרקע פוריה לפתרונות טכנולוגים חדשים בתחום ה-AI והעוזרות האישיות אשר יכולים להגיע למילוני לקוחות קצה.

להרשמה לאירוע לחץ כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים