גוגל השיקה גרסת סקירה ל-Wear OS 2.0

גרסת סקירה זו מציעה, לפי החברה, שילוב ראשון של תכונות שיהיו חלק מהגרסה הבאה של אנדרואיד, הלוא היא Android P

מחברה שפעלה ממוסך לתאגיד ענק. גוגל. צילום: BigStock

זמן קצר לאחר שהכריזה על החלפת שם מערכת ההפעלה מ-Android Wear ל-Wear OS 2.0, השיקה גוגל (Google) גם גרסת סקירה למפתחים של המערכת "החדשה". גרסת סקירה זו מציעה, לפי גוגל, שילוב ראשון של תכונות שיהיו חלק מהגרסה הבאה של אנדרואיד, הלוא היא Android P.

המטרה של גרסת הסקירה היא לאפשר למפתחים להכיר מקרוב את התכונות החדשות של מערכת ההפעלה, והזמינות שלה כרגע מצומצמת למדי. למעשה, ניתן לבדוק אותה באופן פיזי רק בשעוני Watch 2 ו-Watch 2 Classic של וואווי (Huawei) או להרצה באמולטור הרשמי של אנדרואיד בלבד.

מה מציעה הסקירה? בעקבות עדכונים אחרונים של מערכת ההפעלה לשעונים חכמים מבית גוגל, כברירת מחדל ערכת הנושא וצבע הרקע של ממשק המשתמש יהיה כהה במיוחד – עד שחור, כדי שהאפליקציות יהיו ברורות יותר בזמן ההרצה ויהיה קל יותר להבחין בפרטים בעת שמביטים אל עבר השעון.

אחת מנקודות האכילס של השוק

שינוי משמעותי מאוד הוא הגבלת הפעילות של אפליקציות ברקע כדי לשפר את זמן העבודה של השעונים, שהוא כרגע אחת מנקודות האכילס של השוק.

למעשה, להוציא מספר אפליקציות מסוימות, בעיקר אלו שקשורות לערכת הנושא בה משתמשים, לא תותר פעילות ברקע אלא אם השעון מחובר למטען שלו. מדובר בתכונה שתיאכף באופן הדרגתי עד להשקה בפועל של הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה.

מתוך מטרה דומה, רכיבי ה-Wi-Fi, בלוטות' -RF ייכבו בעת שהמערכת תבחין שהשעון אינו מחובר לגוף, ולאחר זמן מה. כמו כן, השעון לא יתחבר יותר באופן אוטומטי באמצעות Wi-Fi אם הוא לא יזהה שחיבור הבלוטות' התנתק. גם לכלל הזה יש יוצא דופן, וזה במקרה של אפליקציה שדורשת פס רחב יחסית ו/או כשהשעון מחובר למטען שלו.

גרסת הסקירה כבר מוכנה להורדה ולהתקנה, אך רק באופן ידני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים