סלקום תספק שירותי תקשורת לאיסתא ביותר ממיליון שקלים

קבוצת התקשורת תספק לחברת התיירות פתרונות תקשורת IPVPN, שירותי תמסורת קווית, תשתיות תקשורת נתונים, דטה, טלפוניה קווית, מרכזיית IP בענן ושירותי רציפות עסקית

נדב אמסלם, סמנכ"ל אגף לקוחות עסקיים בקבוצת סלקום. צילום: סיון פרג'

חברת התיירות איסתא תקבל מסלקום פתרונות מגוונים לשירותים נייחים, בכללם פתרונות תקשורת IPVPN, שירותי תמסורת קווית, תשתיות תקשורת נתונים, דטה, טלפוניה קווית, מרכזיית IP בענן ושירותי רציפות עסקית – לכלל 74 סניפיה של הרשת. לפי הערכות בשוק, היקף הפרויקט עומד על יותר ממיליון שקלים.

הפרויקט הסתיים בימים אלה, והוא כולל מעבר מלא של הרשת וכלל סניפיה לפתרון טלפוניה המורכב בחלקו גם ממרכזיית IP בענן. 74 אתרים חוברו בתשתיות אינטרנט מגובות בגיבוי סלולרי, כפתרון שנותן מענה לרציפות עסקית מלאה. מדובר בשילוב של רשת נייחת ורשת סלולרית בפתרון גיבוי אחד, שמאפשר מעבר חלק של תעבורת הנתונים לרשת הניידת, בלי הפרעה לעבודה השוטפת של הארגון.

גדי בנבנישתי, מנהל התשתיות ואבטחת המידע של איסתא, ציין כי "כחברה המספקת שירותים למאות אלפי לקוחות בישראל, אנחנו נדרשים בסטנדרטים בלתי מתפשרים של זמינות ללקוחות, בכל ערוצי התקשורת. הובלנו מעבר מלא של טכנולוגיות התקשורת, עד לסיום מהיר ומוצלח. המעבר בוצע ביציבות וללא פגיעה בזמינות איסתא ללקוחותיה".

נדב אמסלם, סמנכ"ל אגף לקוחות עסקיים בקבוצת סלקום, אמר כי "אספקת פתרון תקשורת לרשת איסתא היא מהותית עבור קבוצת סלקום, מאחר שהיא מספקת פתרון תקשורת מלא, שמקיף את כלל צרכי התקשורת ותשתיות מערכות המידע הדרושים לפעילותה של הרשת".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים