"צריך לעודד את העובדים לדבר אחד עם השני – לעשות סיעור מוחות"

"זה עולם בו השינוי הוא מהיר - מקומות העבודה הופכים ליותר דיגיטליים ויותר מרוכבים", כך לדברי תומס איסה, מנהל מוצר לפתרונות מולטימדיה מקצועיים של סוני באירופה

תומס איסה, מנהל מוצר לפתרונות מולטימדיה מקצועיים של סוני באירופה. צילום: ניב קנטור

"כשבודקים את התפתחות מקומות העבודה רואים כיצד הם הופכים לחכמים ויותר ויותר, ואנחנו בסוני (Sony) עוזרים לבחור את המוצרים הנכונים והמתאימים עבור מקומות העבודה בהגדרות השונות שלהם. זה עולם בו יש השתנות מהירה. מקומות העבודה הופכים ליותר דיגיטליים ויותר מרוכבים, וארגונים – אשר להם יש פחות ופחות משאבים, רוצים להוציא מזה יותר, והם רוצים לעשות את זה בצורה הטובה ביותר וברמת הפרודוקטיביות הגבוהה ביותר שאפשר, כי היא זו שמביאה עסקים לארגון", כך אמר אתמול (ב') תומס איסה, מנהל מוצר לפתרונות מולטימדיה מקצועיים של סוני באירופה.

איסה אמר זאת במסגרת נאום שנשא את השם "ההתפתחות של מתחמי עבודה חכמים" מול קהל של מאות מקצועני מולטימידה ו-AV, ספקים ולקוחות כאחד, שהגיעו לכנס Multimedia AVTL 4. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים ובשיתוף האתר AV Master, נערך באולם האירועים LAGO שבראשון לציון.

"כארגון יש לכם אפשרות להתמקד בעלות, ואז לבחור את פתרונות ה-AV שלכם לפי תקציב מינימלי, או מצד שני בתמורה, וזה כבר בהסתכלות לטווח רחוק, ולא לפתרון מיידי. וכשרוצים תמורה זה אומר חדשנות, ואין דבר שמניע חדשנות יותר משיתוף פעולה. צריך לעודד את העובדים לדבר אחד עם השני, לעשות סיעור מוחות", הוא אמר.

האלמנט השלישי במשוואה שלו הוא תערובת הדורות. "הדור הצעיר כבר מגיע עם רשתות חברתיות ואפליקציות שיחה ושיתוף בדם, ומכיוון שכך – החברות צריכות להיות מוכנות לדור הזה עם אפשרות לבחור את ההתקן הנכון בזמן הנכון, עם המידע הנכון עם האנליטיקה המתאימה שתעזור לשפר את מקום העבודה, והכל כמובן בצורה מאובטחת", הסביר איסה.

עם זאת, ברור שללקוחות יש צרכים שונים, ובסוני, כך לפי איסה, המטרה היא לפשט את העבודה מצד אחד עבור העובדים והאורחים כאחד, ומצד שני להתאים במדויק את הפתרון הנכון ללקוח הנכון.

"אנחנו משתמשים ממש באבני בניה שאפשר להוסיף למערכת לפי הצורך, ממסך Bravia עם הגדרות ברורות וסגורות  לחדרי ישיבות פשוטים, ואז אפשר להוסיף בהתאם לצרכים עוד מודולים כמו ניהול תכנים, ניהול חדרים, מערכות שיתוף פעולה ועוד, שלב שלב, לפי הרמה הנדרשת במדויק. המטרה היא לספק את הפתרונות המדויקים ביותר לצרכים של הלקוח, בהתאם לדרישות שלו, אבל בהיבט הזה את הכי טוב שיש", הוא סיכם.

ג'ררדו גרסה, מנהל מכירות לאזור אירופה, ישראל ואפריקה בבלק בוקס. צילום: ניב קנטור

ג'ררדו גרסה, מנהל מכירות לאזור אירופה, ישראל ואפריקה בבלק בוקס. צילום: ניב קנטור

ג'ררדו גרסה, מנהל מכירות לאזור אירופה, ישראל ואפריקה בבלק בוקס (Black Box), הציג פתרונות AV מקצועיים שמציעה החברה שנכנסה לאחרונה לשוק הישראלי.

"יש לנו כמה תחומי מוצרים החל בתשתיות וידיאו, כולל לשידורים באיכות 4K. יש לנו מוצרי עיבוד וידיאו, יש לנו תצוגות וידיאו בגדלים שמגיעים עד 64 אינץ' ויש לנו פתרונות לשילוט דיגיטלי וכמובן פתרונות AVoIP. אנחנו בבלק בוקס יכולים לספק לכם מערך פתרונות שלם, מחדר הישיבות והחוצה, כולל מתגי והפצת וידיאו, ומצד שני מערכות שילוב וידיאו. כל דבר מקצועי ומודרני שמיועד לכל היבט בעבודה מאולמות ישיבה קטנים ועד אולמות גדולים", הוא סיפר.

לדבריו יש לחברה פתרונות תצוגת וידיאו גמישים במיוחד שהשליטה בהם היא מרחוק באמצעות IP או ברמה המקומית. "אנחנו מציעים את כל מה שצריך למקומות מכירה כמו סופרים, מצד ומצד שני קירות וידיאו ייחודיים בעיצובם, עם ערכות שתומכות בעד 64 קירות וידיאו בו זמנית, עם תצוגות שונות או זהות, כולל ליישומי חדר בקרה או לקירות וידיאו בתאגידי שידור כמו בחדרי חדשות", אמר גרסה.

בנוסף הוא הציג פתרונות שליטה, גם במקרה הזה באמצעות חיבור רשתי או באמצעות חיבור כבלים מקומי, כולל פתרונות שאפשר לבצע הפצה ממספר מקורות למספר תצוגות. "בנוסף, אנחנו היום כבר מספקים את היכולת לקבל היזון חוזר של מידע שחשוב לבדיקת איכות התצוגה, איכות ההפצה וכדומה", הוא סיפר.

גיל טייכמן, תאורן. צילום: ניב קנטור

גיל טייכמן, תאורן. צילום: ניב קנטור

גיל טייכמן, תאורן מקצוען שפועל בתחום מזה כ-30 שנה, הציג פרויקטים שונים שהקימה החברה לאורך השנים האחרונות ומבוססים על טכנולוגיה כדי להשיג את האפקט המבוקש והמרשים.

הוא הציג לדוגמה, את גשר המיתרים בפתח תקווה בו המיתרים הוארו לפי תור כל אחד בצבעים מתחלפים בהתאם לשעות העבודה; גשר דומה שצבע בתאורה בבאר שבע; וכן פרויקטים של משחקי תאורה ואור בנמל תל אביב שפעלו מספר שנים במהלך הקיץ ועוד פרויקטים רבים אחרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים