מלם תים תפיץ ותיישם בישראל את פתרון Hyland

OnBase, פתרון ניהול המסמכים של חברת התוכנה האמריקנית, מרכז את התוכן העסקי החשוב של הארגון במיקום מאובטח אחד ומאפשר לשלוף את המידע הנדרש בזמן אמת, מכל מקום ומכל מכשיר

נורית הורוביץ, מנהלת חטיבת התוכנה במלם תים. צילום: יח"צ

קבוצת מלם תים תפיץ ותיישם בישראל את פתרון ניהול המסמכים OnBase של Hyland, אשר הוגדר כמוביל בתחום Content Service Platform על פי דו"חות גרטנר (Gartner) ופורסטר (Forrester) האחרונים.

Hyland היא חברת תוכנה אמריקאית, המתמחה בפיתוח מוצרים בתחום ניהול מסמכים וניהול ידע בארגון, המבוססים על רעיונות טכנולוגיים יצירתיים.

OnBase היא פלטפורמת שירותי תוכן ותיקה ומוכרת בעולם, המתאימה לארגונים מסדר גודל בינוני וגדול, עם למעלה מ-15 אלף לקוחות הפרוסים ב-64 מדינות שונות.

הפתרון של OnBase מאפשר מגוון רחב של יכולות תוכן, מניהול מסמכים ועד לניתוח תוכן ואנליטיקה. OnBase מרכז את התוכן העסקי החשוב של הארגון במיקום מאובטח אחד ומאפשר לשלוף את המידע הנדרש בזמן אמת, מכל מקום ומכל מכשיר. הפתרון זמין כתוכנת שרת מקומי on-prem או במודל SaaS (ר"ת Software as a service).

לירון טבק, מנהלת תחום ECM בחטיבת יישומים במלם תים. צילום: יח"צ

לירון טבק, מנהלת תחום ECM בחטיבת יישומים במלם תים. צילום: יח"צ

לדברי נורית הורוביץ, מנהלת חטיבת התוכנה במלם תים, "פתרון ניהול המסמכים בענן של Hyland מאפשר לארגונים לספק פתרונות דיגיטל למשתמשים שלהם באופן פשוט ומהיר. יתרונותיו הבולטים של OnBase הינם בהצעת הערך הממוקדת, המאפשרת פריסה מהירה של שירותי תוכן, מתן מענה ללקוחות המעוניינים לבצע מיגרציה מפתרונות ECM מדור קודם במעבר לניהול מסמכים בענן ובשיפור חוויית המשתמש".

"המוצר כולל סט של פתרונות מובנים מראש, אשר מקצרים את משך זמן היישום באופן משמעותי ונותנים ערך מוסף עסקי לארגון", אומרת לירון טבק, מנהלת תחום ECM בחטיבת יישומים במלם תים.

תים הוד, מנהל מכירות EMEA ב-Hyland. צילום: יח"צ

תים הוד, מנהל מכירות EMEA ב-Hyland. צילום: יח"צ

תים הוד, מנהל מכירות EMEA ב-Hyland, אמר כי "בחרנו במלם תים כנציגתנו הבלעדית, לאור התמחותה וניסיונה בהובלת פרויקטים משמעותיים רבים בתחום ניהול התוכן בישראל. השילוב בין הצוותים יסייע ללקוחות הישראלים לנהל תהליכים באופן יעיל וחסכוני יותר".

"אנו מצפים ששיתוף הפעולה בינינו יתרום להעצמת הלקוחות וליצירת פתרונות גמישים, יעילים ואפקטיביים יותר, להתמודדות עם אתגרים עסקיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים