ויכוח קטן בתור לעלייה למטוס הפך לסרטון ויראלי בפייסבוק

נוסעת בטיסה של דלתא לא הייתה מרוצה מהמושב שקיבלה והביעה את דעתה בעניין בגסות ● נוסעת אחרת ביקשה שלא תעשה זאת מול בנה הקטן - ונתקלה בסירוב ● בוויכוח ביניהן צפו כשני מיליון איש

פנים מטוס. צילום אילוסטרציה: Kasto, BigStock

הגרסה האמריקנית של טיסת השוקולד: סרטון שבו נראות שתי נוסעות בטיסה של דלתא (Delta) מתווכחות זו עם זו הפך לוויראלי (והועלה גם ליוטיוב), וצבר עשרות אלפי שיתופים ולייקים ויותר משני מיליון צפיות מאז שהועלה לפייסבוק (Facebook) מוקדם יותר החודש.

שתי הנוסעות, שטסו מניו-יורק לסירקוז, עלו על המטוס, כשאחת מהן, סוזאן פירז, השתמשה בלשון גסה כשהתלוננה על המושב שקיבלה בירכתיו. מריסה ראנדל, שעמדה לידה עם בנה התינוק, ביקשה ממנה "לא להשתמש בשפה הזאת בנוכחות בנה", אבל פירז התעלמה מבקשתה והמשיכה בקללות ובצעקות. לאחר שראנדל ביקשה ממנה שוב להשתמש בשפה עדינה יותר, פירז ענתה לה שוב בגסות רבה. מרגע זה החלה ראנדל לצלם את האירוע. פירז נראית בסרטון נעה בין המושבים כשהיא דורשת לא לשבת בקרבת "התינוק הבוכה" (שבווידיאו דווקא לא נשמע בוכה) ומאיימת שתפנה למושל ניו-יורק ותדרוש לפטר את הדיילת בטיסה, שאמרה לה שהדבר לא אפשרי. בסופו של דבר, הנוסעת הורדה מהטיסה.

הנוסעת ה-"סוררת" פוטרה מהעבודה

ראנדל הראתה את הווידיאו לבני משפחתה ולאחר שלושה ימים הוא הפך ויראלי. למרבה צערה של פירז, הוא הגיע גם למעסיקיה במועצת האמנות של ניו-יורק, שם היא עובדת בתפקיד בכיר, וגרם להשעייתה מהעבודה.

"עובדי מדינה מחויבים לסטנדרטים הגבוהים ביותר הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אישית", אמר דובר הארגון שבו עובדת פירז. "האירוע הובא לידיעתנו והתחלנו מיד בחקירה". הוא הוסיף שפירז הושעתה מתפקידה עד לסיום הבירור.

ראנדל דווקא סיפרה שהיא מצטערת על שצילמה את פירז. "אני חשה רע בעניין האישה הזאת. אני לא מכירה אותה והיא לא מכירה אותי. אולי זו הייתה רק אי הבנה. פרסמתי את הסרטון עוד לפני שאפילו צפיתי בו. עד הנחיתה שלנו כבר כל המשפחה שלי צפתה בו", אמרה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים