"האפליקציות משתנות – הן הכלכלה החדשה"

לדברי מאיר רוט, מוביל ארכיטקטורת דטה סנטר בסיסקו ישראל, "המצב הזה נועד לשרת את הלקוחות החדשים - המפתחים, כי הם מסייעים לארגון להיות רלוונטי בכך שהם מחברים את האפליקציות לעסק"

מאיר רוט, מוביל ארכיטקטורת דטה סנטר, סיסקו ישראל. צילום: יח"צ

"המנמ"רים כיום נדרשים להתמודד עם שורת אתגרים, ולעשות זאת בו-זמנית: להתמקד ולתמוך באפליקציות המשתנות – כי הן הכלכלה החדשה; לשרת את הלקוחות החדשים – המפתחים, כי הם מסייעים לארגון להיות רלוונטי בכך שהם מחברים את האפליקציות לעסק; לתפעל את הדטה סנטר בכל מקום בו האפליקציות חיות, כולל בסביבה מרובת עננים", כך אמר מאיר רוט, מוביל ארכיטקטורת דטה סנטר, סיסקו (Cisco) ישראל.

רוט דיבר באירוע Digital Transformation by Cisco. הכנס נערך היום (ג'), במשרדי סיסקו ישראל בנתניה, בהשתתפות יותר מ-100 מלקוחות החברה. האירוע הוא הראשון בסדרה של ארבעה מפגשים, ונסוב סביב הדטה סנטר הארגוני.

על מנת להמחיש את חשיבותן של האפליקציות בארגונים ואת הצורך בפיתוח שלהן במהירות, הביא רוט לדוגמה את התאגיד J.P. Morgan Chase, המונה 260 אלף עובדים, שיותר מ-10% מהם, 30 אלף עובדים – הם מפתחים, לא כולל 15 אלף אנשי ה-IT.

כך, אמר רוט, "סיסקו מספקת פלטפורמה דיגיטלית מקצה לקצה, מאובטחת. החל מרשתות הדטה סנטר והענן, המשך ברשתות הגישה WAN, כולל עולם השיתופיות המהווה חלק ניכר בעולם הדיגיטל, ומספק יכולת קישוריות עם לקוחות הקצה באופן נוח וקל".

לדבריו, "הפלטפורמה מכוונת עסקית (Intent-based network), עם מעטפת אבטחה כוללת – לדטה סנטר, לענן ולתחנות הקצה, הפועלת על בסיס מידע מבוסס הקשר, עם ניתוח של המידע של הרשת המגיע מנקודות הקצה, מהאפליקציות ומההתקנים".

האסטרטגיה של סיסקו לעולם הדטה סנטר, אמר רוט, "כוללת כמה תפיסות: עבודה בסביבה מרובת עננים; אפליקציות מודעות עם יכולת לקבלת תובנות על מצב הביצועים שלהן; חדשנות בעולם החומרה; דטה סנטר מונע-כוונה, עם תשתית פתוחה, מוכוונת API, המאפשרת לכלים לצרוך את השירותים ממנה. כך, יש לדטה סנטר יכולות תגובה מהירות, עם אפשרות לשינויים". כל אלה, הסביר, עטופים ביכולות של אנליטיקה ואבטחת מידע.

רוט הציג את פלטפורמת Tetration, "המספקת יכולות ניתוח בזמן אמת על מה שקורה בדטה סנטר, עם אפליקציות מבוססות התנהגות. היא משלבת חיישנים על השרתים ועל הרשת. היא מפשטת את ה-SDN, רשת מוגדרת תוכנה, מאפשרת יכולות הגירה לענן ומספקת מעטפת אבטחת מידע". כך, אמר, "המוצר מספק יכולות פילוח לאפליקציות, עם מענה לרגולציות ולאבטחת מידע".

"חברות שהשכילו להטמיע אסטרטגיית דיגיטל היו לרווחיות פי שלושה לעומת חברות שלא עשו כך", סיכם רוט. "יש לנו את היכולת לסייע לארגונים לצלוח את המהפכה הדיגיטלית בהצלחה".

"הדטה סנטר יתנהג כמכונית אוטונומית"

עמי בן-עמרם, מהנדס פתרונות דטה סנטר, סיסקו ישראל, אמר כי "אנו שואפים להגיע למצב בו הדטה סנטר יתנהג כמכונית אוטונומית: הוא יידע מה האפליקציות רוצות, יהיה מבוסס בינה מלאכותית ולימוד מכונה וכך הוא יוכל להבין את עצמו טוב יותר".

סיסקו, אמר בן-עמרם, "מציעה אסטרטגיה לעבודה בסביבה מרובת עננים. זו מתבססת על דטה סנטר מונע-כוונה. אנו דואגים לפתח מוצרי חומרה ותוכנה, פתרונות לצד שיתופי פעולה – והכל על מנת להנגיש ללקוחות הארגוניים יכולות לעבודה בסביבה מבוזרת ומשתנה".

עמי בן-עמרם, מהנדס פתרונות דטה סנטר, סיסקו ישראל. צילום: יח"צ

עמי בן-עמרם, מהנדס פתרונות דטה סנטר, סיסקו ישראל. צילום: יח"צ

אנו מציעים, הסביר, "מגוון פתרונות בעולמות תשתיות המחשוב והתקשורת, תוך שילוב אנליטיקה ברמות הרשת והאפליקציה. אנו מספקים יכולות התממשקות לעננים הציבוריים – Azure, הענן של מיקרוסופט (Microsoft), Google Cloud Platform, ו-AWS. זאת, לטובת עבודה במודל ענן היברידי".

עוד הציג בן-עמרם את פתרון InterSight, מערכת לניהול פלטפורמת המחשוב של סיסקו – מהענן. כך, הסביר, "תוכנת הניהול של מערכות המחשוב בדטה סנטר יושבת בענן – ולא בדטה סנטר עצמו. הסיבה לכך, היא בשל היכולת לדאוג לעדכון המערכת בצורה תמידית והוספה עקבית של יכולות ושירותים למערכת הניהול".

בדרך זו, סיכם בן-עמרם, "ארגונים מקבלים פתרון מקצה לקצה, המאפשר להם לפעול בסביבה מרובת עננים ובאופן מאובטח – תוך כדי ניהול מדיניות מרכזית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים