מי רוצה לסיים את 2017? אלה האפליקציות שכמעט פספסתם

אמנם התחלנו שנה חדשה, ולא נהוג להביט אחורה אלא רק אל העתיד - אבל היי, אם היינו יכולים לעזור לכם לשפר במידת מה את הפרודוקטיביות שלכם, ואולי אפילו את הרגע הנחמד הזה שמכונה שינה - לא הייתם רוצים לדעת מזה?

שאריות של החיים. האפליקציות הלוהטות של 2017

אנחנו כבר בעיצומו של ינואר 2018, גם אם מזג האוויר מסרב לשתף פעולה, אבל סממני עונת 2017 עדיין כאן אתנו, לפחות לעוד משך זמן קצר. זה קורה גם ב-Google Play חנות האפליקציות לאנדרואיד של גוגל (Google).

מי שנכנס לאתר זוכה עדיין לראות שני פסים צבעוניים שמציעים את האפליקציות והמשחקים הכי טובים שנמצאו בחנות במהלך 2017. גם בחנות עדיין מבינים שכוחה של השנה החולפת והשפעה על השנה החדשה עדיין לא מוצו עד הסוף.

אז אחרי שסיימנו את חגיגות השנה החדשה, ואחרי שנפרדנו לשלום מעוד שנה שעברה לדפי ההיסטוריה, זה ככל הנראה הזמן הכי טוב לבדוק את השטח ולזהות כמה הדים אפליקטיביים שנותרו מאחור, ואולי יכולים לעזור לכם לשפר במידת מה את הפרודוקטיביות שלכם, ואולי אפילו את הרגעים האלה שבין לבין שמכונים לפעמים שינה – ולא רק לאנדרואיד.

המחברת החכמה – Notebook – Take Notes

אם אתם עוקבים אחר מעללי ומסעותיי בנבכי הג'ונגלים של חנויות האפליקציות , אני כבר בטוח שלמדתם שכמעט ואין יותר בנמצא אפליקציות שממש, אבל ממש מחדשות משהו כשהן מצליחות להבחין לראשונה באוויר עולם.

זה לא שאין רעיונות טובים, וזה לא שאין חדשנות, אבל בבסיס – כולל בתחום של שמירת הערות ותזכורות אישיות – הכל דומה. אז מה בכל זאת שונה ב-Notebook של Zoho Corporation?

הגישה ככל הנראה, היא זו שהביאה את הבחירה בה לאחת מאפליקציות השנה לאנדרואיד.

לכל נושא אפשר לפתוח מחברת, ובכל מחברת אפשר לשמור הערות קוליות, כתובות, מצולמות וגם שרבוטים בכתב יד אם רוצים, וכל פריט כזה ניתן לעריכה מתי שרוצים, או למחיקה, כמו גם כל המחברת עצמה, ולכל דבר אפשר להעניק גם תמונה וצבע, ואפשר אפילו לשמור במחברת קבצים שכבר קיימים כך או כך בטלפון.

והדבר הכי חשוב – בזמן ההרצה הראשונה נדרש רישום. הרישום הזה מאפשר לבצע סנכרון לענן של כל מה שנמצא במחברת, כך שניתן לגשת ממנו דרך דפדפן, דרך תוספים לדפדפנים, או דרך מכשיר אחר.

להורדה לאנדרואיד לחצו כאן.

להורדה ל-iOS לחצו כאן.

אף פעם לא מאוחר להתחיל – Programming Hub

אתם מאלה שיושבים מול המחשב וכותבים קוד לבדכם כשאתם צריכים משהו, או מאלו שפונים למפתחים ומבקשים מהם לעשות בשבילכם את הדברים הללו, וכשאתם מביטים מעבר לכתף שלהם זה נראה לכם סינית, ואפילו לא למתחילים?

אם אתם מהזן השני, ובכל זאת רוצים לצאת קצת מן האפלה, ולהבין שזה לא כל כך מפחיד כמו שזה נראה, תוכלו לנצל את שעות הפנאי שלכם – לדוגמה במהלך נסיעה ברכבת – כדי ללמוד תכנות בסיסי עם Programming Hub, ולא רק בשפה אחת.

המבחר כאן עשיר, כולל דברים ששימושיים גם למי שרוצה לדעת קצת פיתוח אתרים עם HTML 5 וגם CSS 3, וזה מתחיל מצעדים כלליים, ומגיע גם דרך תרגול לכתיבה בפועל של תוכניות קצרות, ותוך מעבר דרך כלים עיקריים כמו שיטות מיון ועוד.

להורדה לאנדרואיד לחצו כאן.

להורדה ל-iOS לחצו כאן.

אותם רגעים של מנוחה – Relaxing Sounds of Nature

השעה הכי קשה ביום היא השעה האחרונה בעבודה. כן, עכשיו כשאתם אולי ליד הבוס לא תודו בזה, אבל ברגע שהוא יתרחק מכם, אתם תבדקו במכשיר זה או אחר מה השעה, ולקראת סוף השבוע גם בקוצר רוח הולך וגובר. ככה זה בחיים.

אבל איך נחים באמת כשכבר מגיעים הביתה, ועוברים את סערת הילדים, אם יש, או טיול או שניים הנדרשים עם הכלב?

משתמשים ב-Relaxing Sounds of Nature שרותמת את כוחה של אמא טבע לטובתכם. טוב, לא את כל האמא, אבל את הצלילים שלה כן, כולל לשעות החשובות כל כך של השינה, השעות בהן הגוף חייב להיות רגוע כדי לנוח באמת.

ויותר מכך, אם להאמין ליוצרים, וגם לחלק מהביקורות, האפליקציה הזו טובה גם כדי להרגיע תינוקות בני יומם ולא מעט מכם כבר יודעים כנראה שתינוק רגוע וישן זו מנוחה בפני עצמה.

האפליקציה גם יכולה לעזור לאלה שדווקא לא מסוגלים להתרכז בשקט רב מדי, כמו כותב שורות אלו לדוגמה, וכן לאלה שעושים מדיטציה וכדומה. כמובן שאפשר גם לקבוע זמני הפעלה, משכי זמן, ואפילו לבחור נושאים מהם יבואו הצלילים שמרגישים אתכם.

להורדה לאנדרואיד לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים