שלושה מינויים חדשים באמרסט מקבוצת גטר

נחום רובינשטיין מונה למנהל קבוצת השירותים המקצועיים, תומר כהן לארכיטקט ענן והדס אזולאי - למנהלת מכירות

מינויים חדשים. אמרסט

אמרסט מקבוצת גטר פרסמה היום (א') שלושה מינויים חדשים בחברה: נחום רובינשטיין מונה למנהל קבוצת השירותים המקצועיים, תומר כהן לארכיטקט ענן והדס אזולאי – למנהלת מכירות. אמרסט פועלת בישראל, אירופה וצפון אמריקה, בתחומי הייעוץ לניהול נכסי התוכנה בארגון ושירותי המעבר והייעוץ בענן.

נחום רובינשטיין' מנהל קבוצת השירותים המקצועיים באמרסט. צילום: יח"צ

נחום רובינשטיין, מנהל קבוצת השירותים המקצועיים באמרסט. צילום: יח"צ

רובינשטיין (57) מביא עמו ידע וניסיון בהובלה וביישום של פרויקטים טכנולוגיים בתחום מחשוב הענן, בנוסף לאינטגרציה של מערכות המשלבות בין שירותי ענן לתשתיות IT מקומיות. הוא בעל הסמכה כ-P-Seller של Microsoft Azure, ויש לו תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון במדעי המחשב מאוניברסיטת בן גוריון. לרובינשטיין ניסיון של יותר מ-25 שנים בתפקידים טכנולוגיים. בתפקידיו הקודמים הוא שימש כמנהל השירותים המקצועיים ב-VMware, בסיסקו (Cisco) וב-Xactt Technologies. כמו כן, הוא ניהל את התמיכה הטכנית ב-cVidya ועמד בראש פרויקטים בתחומי התשתיות והפיתוח ב-3Com, מוטורולה (Motorola) וחברת המובייל הפולנית Play.

תומר כהן, ארכיטקט ענן באמרסט. צילום: יח"צ

תומר כהן, ארכיטקט ענן באמרסט. צילום: יח"צ

כהן (27) מתמחה בעיצוב ארכיטקטורת פתרונות IT כלל ארגוניים, מרמת התשתיות ועד לשכבת היישומים. הוא יצטרף לצוות המומחים של החברה לניתוח תשתיות ה-IT של הלקוחות לקראת המעבר לענן ולאחריו. בתפקידיו הקודמים, שירת כהן כקצין בממר"ם ובלוט"ם – היחידה הטכנולוגית של אגף התקשוב בצה"ל, שם היה אחראי על ייעוץ, תכנון ובניית ארכיטקטורת מערכות, ועל ניהול סביבות אחסון ו-וירטואליזציה. כמו כן, הוא היה חבר צוות בכתיבת הדרישות הטכניות למכרז לענן הצה"לי.

הדס אזולאי, מנהלת מכירות באמרסט. צילום: יח"צ

הדס אזולאי, מנהלת מכירות באמרסט. צילום: יח"צ

אזולאי (44) תנהל את המכירות של אמרסט בישראל ובעולם, ותטפל בלקוחות חדשים וקיימים, במגזרים השונים, לקידום פתרונותיה. לאזולאי ניסיון עשיר בתחומי המכירות, הפיתוח העסקי, שיתופי הפעולה והעבודה עם ממשקים רבים – פנים וחוץ ארגוניים. בתפקידה הקודם היא שימשה כמנהלת ערוצים עסקיים במיקרוסופט (Microsoft) והייתה אחראית על תכנון, פיתוח וקידום פעילויות אלה עם ספקי החומרה הבינלאומיים והמפיצים שלהם. קודם לכן עבדה כמנהלת פיתוח עסקי בחטיבת השירותים של HP ישראל. לאזולאי תואר ראשון במדעי ההתנהגות וניהול ותואר שני במנהל עסקים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים