למרות החשד לקשר לא תקין: אנדי רובין חוזר ל-Essential

אחרי פחות משבועיים, עם יציאת הסמארטפון החדש של Essential, חוזר יוצר האנדרואיד לחברה שלו, לאחר חופשה שלקח בגין חשד לניהול קשר עם אישה שעבדה תחתיו בגוגל בניגוד לנהלים

אנדי רובין, ממציא האנדרואיד - ו-Essential. צילום: יויצ'ירו אקיאמה, מתוך ויקיפדיה

בסוף החודש שעבר לקח ממציא האנדרואיד (Android), אנדי רובין, חופשה מהחברה שלו, Essential, וכעת הוא חוזר אליה – למרות החשד שנקשר בשמו ושמעלות חשדות לניהול קשר לא תקין עם אישה שעבדה תחתיו כשהיה בכיר בגוגל (Google).

על פי דיווח שפורסם ב-The Information, רובין עזב את גוגל לפני מספר שנים לאחר תלונות על קשר לא הולם, שהוביל לחקירה פנימית בענקית הטכנולוגיה. נראה שרובין לא ציית למדיניות של גוגל, שאוסרת על בכירים לקיים מערכות יחסים עם עובדיהם. לא מדובר על מקרה קלאסי של הטרדה מינית, אלא על קשר לא ראוי שלאחר שהסתיים הובא לידיעת הנהלת החברה על ידי האישה שאתה ניהל רובין את הקשר. גוגל, מצידה, סגרה את חקירתה בכך שהצהירה כי התנהגותו של רובין "לא ראויה" ושהוא "הראה שיפוט לא תקין", וכמובן – בכך שהוא עזב את שורותיה של הענקית.

צורך לקדם את המכירות בעונת החגים

אלא שעכשיו, פחות משבועיים לאחר שעזב את Essential, רובין חוזר.

הוא חוזר אליה בדיוק בזמן שבו המכשיר הנייד שלה עומד לחוות את החג הראשון שלו ונמכר בשווקים בעונת הקניות, שנמצאת במהלכה. במסגרת מבצעי החגים מציעה בסט ביי (Best Buy) את הגרסה הנעולה של המכשיר בהנחה של 29%, שהם 200 דולר פחות מהמחיר הרגיל שלו. מחיר הנייד, לפיכך, עומד כעת על 499.99 דולר.

Essential שוקדת כעת על מודלים חדשים עבור Essential PH-1, לאחר מספר חודשים של ביצועים מאכזבים של מכשיר הדגל, שהושק ביוני האחרון. החברה גם נמצאת בתהליך של פיתוח רמקול חכם בשם Essential Home.

דוברו של רובין הכחיש בעבר טענות על התנהגות לא הולמת, וטען שהוא לא היה מעורב ביחסים עם מי שעבדה ישירות תחתיו בגוגל ושכל מערכת יחסים שהייתה לו עם כל איש מצוות הענקית ממאונטיין וויו התנהלה בהסכמה בלבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים