CA הכריזה על פתרונות חדשים למיינפריים

הפתרונות מקצרים פי חמישה את הזמן לתיקון תקלות, מפחיתים איומים פנימיים בארגון ומורידים הוצאות תפעוליות ב-25%

22/11/2017 12:28
אשוק רדי, המנהל הכללי של תחום המיינפריים ב-CA Technologies. צילום: יח"צ

CA Technologies הכריזה בכנס CA World שנערך בלאס וגאס על פתרונות חדשים למיינפריים המסייעים לארגונים להגיע לתובנות כדי לחזות ולתקן ביצועים באופן אוטומטי, להגן על פרטיות הלקוחות, להביא לזריזות (אג'יליות) ולצמצם עלויות. באמצעות  CA Mainframe Operational IntelligenceCA Trusted Access Manager for Z  ו-CA Dynamic Capacity Intelligence, חברות יכולות למנף את היכולת האנליטית ואת למידת המכונה כדי להגביר את האמון הדיגיטלי בקרב הלקוחות.

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, היא מפיצת מוצרי CA Technologies בישראל.

"האמון דיגיטלי הוא קריטי בהתחשב בעובדה ש-80% מהנתונים הארגוניים בעולם שוכנים על גבי מחשבי מיינפריים הנושאים ב-68% מעומסי הייצור בעולם", אמר אשוק רדי, המנהל הכללי של תחום המיינפריים ב-CA Technologies.

לדבריו, "האמון הדיגיטלי הוא חיוני כדי לאפשר לארגונים לאמת משתמשים, להגן על הנתונים ולהבטיח את שלמות וביצועי האפליקציות. באמצעות בינה מלאכותית (AI) ואוטומציה חכמה המבוססת על למידת מכונה, פתרונות המיינפריים החדשים של CA מאפשרים תובנות משופרות לגבי מערכי נתונים נרחבים יותר. דבר זה יסייע לעסקים להתמודד עם פרישתם של בעלי המיומנויות בתחום המיינפריים, באמצעות אוטומציה חכמה, תוך הגברת אבטחת המידע, יכולת הרחבה, וגמישות בפלטפורמות הנוכחיות שלהם, כולל IBM Z, בסביבה מאובטחת ומהימנה".

התחדשות מהירה כדי להניע את העסק

CA Mainframe Operational Intelligence משתמש בלמידת מכונה ובאוטומציה כדי "ללכוד" דפוסים (patterns), היוצרים תיקון דינאמי ואמין. הפתרון מתבסס על זיהוי אנומליה, כך שמשתמשים יכולים לחזות בעיות מוקדם יותר ולהביא לפתרון אוטומטי לפני שאמנת השירות (SLA) מושפעת.

באמצעות IBM System Management Facilities (SMF) Adapter, לקוחות יכולים כעת לקלוט נתונים נוספים ישירות מסביבת IBM Z כדי לאסוף מידע מנתוני המיינפריים, מחוץ למוצרי CA. דבר זה חשוב כאשר מדובר בלמידת מכונה. ככל שמערך הנתונים נרחב יותר, כך התחזיות מדויקות יותר.

כמעט שני מיליארד רשומות של נתונים ברחבי העולם אבדו או נגנבו בתקיפות סייבר במחצית הראשונה של 2017, כך על פי הממצאים האחרונים של ספקית האבטחה הדיגיטלית Gemalto. ב-65 החברות שנבדקו, הפריצות עלו לבעלי המניות למעלה מ-52.40 מיליארד דולר.

כדי לסייע בניהול הסיכונים ולשמור על אמון הלקוחות, CA משפרת את אבטחת המידע בארגון באמצעות CA Trusted Access Manager for Z, פתרון המיינפריים היחיד בשוק שמאפשר למנהלי אבטחת מידע להגביל ולנטר את כל הפעילות על גבי המיינפריים מצד בעלי זהויות פריבילגיות. ארגונים יכולים לנהל טוב יותר את הנתונים שלהם ולענות על צרכי אבטחת המידע והציות לתקנות באמצעות חבילת אבטחת המיינפריים של CA, הכוללת את CA Data Content Discovery ו- CA Compliance Event Manager, ומכסה סוגים חדשים של נתונים, ודרישות רגולטוריות חדשות בארצות הברית ובאירופה.

"אבטחת המידע והסיכונים של פשעי סייבר מהווים דאגה גוברת בכל הארגונים", אמר מארק אנזאני, סגן נשיא לאסטרטגיה, IBM Z. "עם IBM z14 והפתרונות ש-CA מספקת, הלקוחות המשותפים שלנו יכולים לעמוד באתגרי אבטחת המידע והציות לתקנות, תוך התחדשות מהירה כדי להניע את העסק שלהם".

בקרת העלויות בכלכלת האפליקציות

באמצעות CA Dynamic Capacity Intelligence, עסקים יכולים להימנע מ-"קפיצות" בלתי מתוכננות בשימוש בקיבולת, כדי לנהל טוב יותר את העלויות על-ידי עמידה ביעדי אמנת השירות (SLA) תוך חיזוי החיובים החודשיים עבור הרשיון. לקוחות יכולים לנתח עומסי עבודה באופן שוטף, להעביר באופן דינאמי את הקיבולת למקום ובזמן שהיא נדרשת.

"בעוד הורדת העלויות היא חשובה, ניתן לומר כי ה-IT צריך להבטיח את יעדי ה-SLA לגבי עומסי עבודה קריטיים", אמר מנפרד הרטמן, מנכ"ל MHB IT Consulting. "על פי מה שראיתי, ה-CA Dynamic Capacity Intelligence סיפק ערך מהיר ללקוחות על ידי ייעול התפעול, והבטיח שלעומסי עבודה קריטיים יש את הקיבולת שהם זקוקים לה. הוא גם סייע לחזות את העלויות בצורה מדויקת יותר, כאשר בחברה אחת הביא לירידה של כמעט 10% בעלויות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים