גוגל משדרגת את אפשרויות חיפוש העבודה

ענקית החיפוש מוסיפה תכונות חדשות לכלי Job Search - שירות שהשיקה מוקדם יותר השנה ● בין התוספות: טווחי שכר, מסנני מיקום, שמירת משרות ועוד ● בינתיים, השירות מוצע רק בארצות הברית

מחפש עבודה? היכנס לגוגל - אם אתה אמריקני. צילום אילוסטרציה: לונה ונדום, BigStock

גוגל (Google) מוסיפה עדכונים חדשים בכדי לסייע לאנשים במציאת מקומות עבודה בארצות הברית. החברה העלתה חבילה של כלים, באמצעותם יכולים מחפשי משרות לאתר עבודה ישירות דרך שירות החיפוש שלה.

מאז שהחברה השיקה את Job Search מוקדם יותר השנה, מספר המעסיקים שמציגים את עבודתם באתר גדל ביותר מ-60% ועשרות מיליוני אנשים קיבלו הזדמנויות חדשות לעבודה, כך טוענת גוגל.

התכונות החדשות שנוספו יאפשרו לאנשים המחפשים עבודה לראות טווחי שכר משוערים במשרות שונות, על סמך נתונים כמו הטייטל של התפקיד, מיקום המשרה והחברה שפרסמה את הצעת העבודה. בנוסף, תצטרף אפשרות לסנן מיקום בזמן חיפושי העבודה ולהגביל את הממצאים לאזור רלוונטי מסוים. כמו כן, בתוך כשבועיים יוכלו מחפשים לשמור משרות שבהן הם מתעניינים ישירות בתוך מנוע החיפוש של גוגל. הענקית מבטיחה שתוסיף בקרוב לשונית שתכונה "משימות שמורות".

גוגל אומרת שהיא מציגה בפני המשתמשים גם את כל אתרי האינטרנט שבהם מועמדים יכולים להגיש פנייה למעסיקים, אם המשרה מופיעה במספר רב של אתרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים