חדש באנדרואיד – שמירה טובה יותר על חיי הסוללה

גרסת המפתחים למערכת ההפעלה אנדרואיד 8.1 כוללת תכונה ליישום משופר של צריכת הסוללה ● המערכת מראה כעת אלו אפליקציות גורמות לצריכה מאומצת של סוללת המכשיר ומאפשרת למשתמש למנוע מהן את זלילת הכוח

אנדרואיד 8.0 אוראו

מאז שהוכרזה בסוף אוגוסט, זכתה גרסת אוראו של אנדרואיד (Android 8.0 Oreo) לשיפורים רבים, וכעת גם לתוספת מדידה של צריכת הסוללה, שבוחנת כמה מן האפליקציות הן זוללות סוללה המכלות את כוח המכשיר מבלי שהמשתמש מודע לכך. גרסת העדכון החדשה, 8.1, תאפשר למשתמשים לדעת אילו אפליקציות צורכות הכי הרבה מכוח הסוללה שלהם.

התכונה החדשה היא יישום פשוט שיאפשר למשתמשים לנהל את האפליקציות הפועלות על המכשיר ביתר יעילות, ונראה שהיא תתווסף למערכת ההפעלה כאשר תופץ גרסה יציבה של אנדרואיד 8.1.

אפליקציות מצד שלישי כבר הציעו תכונות של איתור אפליקציות זוללות סוללה, אך כזו שתשולב בתוך מערכת ההפעלה בוודאי עדיפה. התכונה שגוגל (Google) הוסיפה לגרסת המפתחים מאפשרת למשתמשים רק לכבות אפליקציות המכלות את הסוללה, אך ייתכן שבעתיד תוכל מערכת ההפעלה לבדוק גם מדוע נגרמת הצריכה המאומצת, ואולי אף להציג למשתמשים תהליכים נוספים שתורמים להתרוקנות מהירה של הסוללה, כמו למשל חיבורי בלוטות' או צריכת נתונים למשך זמן ארוך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים