Musical.ly נמכרה תמורת כמיליארד דולר

את האפליקציה קנתה הענקית הסינית, Bytedance ● סיבה אחת למכירה היא הסברה כי האפליקציה הגיעה לשיאה - כך, בשנתיים הראשונות חלה צמיחה מסיבית, שבסופה נכללו רוב המשתמשים, אך מאז לא חלה עלייה גדולה בכמות הנרשמים

Musical.ly

לפני שלוש שנים, האפליקציה הזו לא הייתה קיימת. אך בסוף השבוע נמכרה Musical.ly, רשת חברתית פופולרית בקרב ילדים ונוער המאפשרת ליצור סרטוני וידאו עם ליפ-סינק, תמורת לפחות 800 מיליון דולר. לפי דיווח בוול סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal), הסכום נע עד לכמיליארד דולר.

האפליקציה הפכה לסנסציה בן רגע. הקונספט פשוט: ליצור סרטונים באורך של 15 שניות. והצעירים אהבו את זה – עד 2016, האפליקציה משכה 100 מיליון משתמשים.

עם הזמן האפליקציה הפכה לרשת חברתית. המתחרות העיקריות היו Vine של טוויטר (Twitter), אינסטגרם (Instagram) מבית פייסבוק (Facebook) וסנאפצ'ט (Snapchat). לפי הערכות, יותר מ-60% מהמשתמשים הם בני 13 עד 20.

רוכשת מפתיעה בשטח

סיבה אחת למכירה היא הסברה כי האפליקציה הגיעה לשיאה. כך, בשנתיים הראשונות חלה צמיחה מסיבית, שבסופה נכללו רוב המשתמשים. לפי האתר Recode, מאז לא חלה עלייה גדולה בכמות המשתמשים.

נקודה מעניינת היא הקונה. באופן מפתיע משהו, מאחורי הרכישה לא עומדת פייסבוק, מי שרגילה לקנות כל חברה רלוונטית שעושה סימנים של צמיחה. לפי השמועות, פייסבוק אף הציעה בעבר לרכוש את החברה, אך זו דחתה את ההצעה.

מי שקנתה את האפליקציה היא ענקית סינית, Bytedance שמה, ומקום מושבה בבייג'ינג. בין היתר היא מחזיקה בחברה Jinri Toutiao, שרכשה את האפליקציה Flipagram בתחילת השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים