זוג הזמין משלוח מאמזון – וקיבל גם 30 ק"ג מריחואנה

בני הזוג מפלורידה הזמינו מענקית הקמעונות ברשת ארבעה מיכלי אשפה ריקים מפלסטיק - וגילו בחבילה שקיבלו גם את הסם הריחני ● הם פוצו בכרטיס מתנה בשווי של 150 דולר

משלוח של מריחואנה. צילום אילוסטרציה: BigStock

בני זוג תושבי אורלנדו שבפלורידה, ארצות הברית, הזמינו מוצרים מאמזון (Amazon). עד כאן אין שום חדשות – זה דבר שקורה יום יום – אלא שבני הזוג ההמומים גילו שהחבילה שהגיעה אליהם מכילה גם מריחואנה. ולא סתם, אלא 30 ק"ג של מריחואנה.

רשת הטלוויזיה המקומית WFTV דיווחה שהשניים הזמינו במקור מהקמעונית האינטרנטית מיכלי אשפה מפלסטיק וכשהגיעו הפחים התגלה ה-"אוצר" בתוכם. "הם היו כבדים מאוד, כבדים ממה שהייתם חושבים שארבעה פחים ריקים אמורים לשקול", אמר הלקוח, שסיפר שכשהחבילה נפתחה אפשר היה להבין מיד מה היא התכולה של השקיות הארוזות שהיו בה, בשל ניחוח המריחואנה העז שעלה מהן.

מסתבר שחבילות המריחואנה נשלחו ממתקן במסצ'וסטס. בני הזוג, שחששו שהבעלים "החוקיים" של הקנאביס יפרצו לביתם ויניחו את ידיהם על הסחורה, פנו למשטרה, שהחרימה את הסמים והודיעה כי תפתח בחקירת הנושא.

"אנחנו אוהבים את אמזון ועושים הרבה קניות באמזון", אמרו בני הזוג, שקיבלו מהחברה כרטיס מתנה בשווי 150 דולר. אמזון אף הודיעה שהיא מתכננת לסייע בחקירה. "צוות שירות הלקוחות שלנו עבד ישירות עם הלקוח בכדי לטפל בבעיות ויעבוד עם רשויות אכיפת החוק על מנת לחקור את המקרה, לפי הצורך", אמר דובר החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים