Wibbitz גייסה 20 מיליון דולר – לפיתוח פלטפורמת ה-AI שלה ליצירת וידיאו

הסכום ישמש בנוסף לגיוס נרחב של מתכנתים, מנהלי מוצר, מעצבים, אנשי מכירות, שיווק, תמיכה וצוות עורכים פנימי - בשאיפה להכפיל את מספר העובדים שלה בתוך שלושה חודשים

מימין: זוהר דיין ויותם כהן, מקימי Wibbitz. צילום: יח"צ

החברה הישראלית Wibbitz הודיעה על גיוס של 20 מיליון דולר, המיועדים להמשך פיתוח פלטפורמת הבינה המלאכותית שלה ליצירת וידיאו ולגיוס עובדים חדשים.

הפלטפורמה של החברה "מיועדת לספר סיפור ויזואלי של הטקסט המצורף בלחיצת כפתור", לדבריה, על ידי התאמתו למותגים של הלקוחות. ב-Wibbitz אומרים כי הטכנולוגיה שלה תומכת ויוצרת תוכן וידיאו ליותר מ-400 אתרים ומותאמת "לכל פלטפורמת תוכן אפשרית – החל ממחשבים, עבור בכל סוגי המובייל ועד לכלל הרשתות החברתיות".

החברה הוקמה על ידי זוהר דיין ויותם כהן ב-2011. יש לה משרדים בתל אביב, ניו-יורק ופריז, והיא מעסיקה 60 איש. 20 מיליון הדולרים ישמשו בעיקר לגיוס נרחב של מתכנתים, מנהלי מוצר, מעצבים, אנשי מכירות, שיווק, תמיכה וצוות עורכים פנימי. כמו כן, חלק מהגיוס יושקע בהמשך פיתוח טכנולוגיית הבינה המלאכותית של הפלטפורמה. ב-Wibbiz מעריכים כי החברה תכפיל את מספר העובדים שלה בתוך כשלושה חודשים.

סבב הגיוס הנוכחי כולל גופי מדיה, בהם קרן המדיה הדיגיטלית של ברטלסמן (BDMI), ערוץ מזג האוויר האמריקני The weather channel, סוכנות הידיעות AP וערוץ הטלוויזיה הצרפתי TF1. זאת, בנוסף למשקיעים הקיימים – נאנטמובייל (NantMobile), קרן לול (Lool Ventures) וקרן הורייזון (Horizons ventures).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים