Arrow ECS תפיץ את פתרונות Quantum בישראל

פתרונות החברה כוללים הגנה על נתונים המבוססים על הקלטת דיסק, ניהול מלא של נתונים גדולים, אחסון, שירותי גיבוי עבור סביבות וירטואליות, גיבוי ענן והתאוששות מאסון

אילן יהושע, מנכ"ל Arrow ECS ישראל. צילום: פלי הנמר

Arrow ECS תפיץ את כלל פתרונות Quantum, הכוללים הגנה על נתונים המבוססים על הקלטת דיסק, ניהול מלא של נתונים גדולים, אחסון, שירותי גיבוי עבור סביבות וירטואליות, גיבוי ענן והתאוששות מאסון.

הסניף הישראלי של Arrow ECS מנוהל על ידי אילן יהושע. החברה מפיצה מגוון מוצרים טכנולוגיים של החברות המובילות בעולם בתחום האחסון, הווירטואליזציה, תקשורת ואבטחת מידע. Arrow ECS  שמה לה למטרה להוות גורם מקצועי משמעותי עבור לקוחותיה הארגוניים ועבור החברות הבינלאומיות אותן היא מייצגת בישראל .

לדברי יהושע, "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם Quantum. הפתרון שלה מהווה תוספת אסטרטגית חשובה לסל הפתרונות של Arrow ECS בישראל. אנו מאמינים שיחד שנוכל לספק ערך לטווח ארוך עבור השותפים והלקוחות שלנו בארץ.

לדברי גווילת קרפרט, מנהל הפצה לאזור EMEA ב-Quantum, "זה זמן מלהיב מאוד ב-Quantum. אנו מרחיבים את מאגר המשווקים שלנו על ידי שותפות עם Arrow  בישראל".

"במשך יותר מ-35 שנים, Quantum מסייעת ללקוחות למקסם את הערך של הנכסים הדיגיטליים שלהם כדי להשיג את המטרות שלהם. עם פורטפוליו רחב של פתרונות אחסון, ארכיב ואבטחת מידע, משווקים יוכלו להוסיף ערך מוסף ולהביא עסקים חדשים על ידי מתן מוצרים טובים יותר, מתקדמים יותר ויעילים יותר עבור לקוחותיהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים