סמסונג השיקה בישראל את ה-Galaxy Note 8

כמכשיר הדגל של החברה, סמסונג מציגה ב-Note 8 את מיטב הטכנולוגיות שיש לה להציע במכשיר פרימיום יוקרתי, לאחר שה-Note 7 הוסר מן המדפים בשל תקלת הסוללות המדוברת והפך לאכזבה גדולה

Galaxy Note 8. צילום: יח"צ

כחודש לאחר שהשיקה את מכשיר ה-Galaxy Note 8 בעולם, השיקה סמסונג (Samsung) את המכשיר גם בישראל. לדברי החברה, כ-8,000 מכשירים נמכרו כבר בהרשמה המוקדמת, והיום הוא התחיל להימכר אצל המשווקים והמפעילות. המחיר: 3,999 שקלים עבור דגם ה-64 ג'יגה-בייט.

כמכשיר הדגל של החברה, סמסונג מציגה ב-Note 8 את מיטב הטכנולוגיות שיש לה להציע במכשיר פרימיום יוקרתי, לאחר שה-Note 7 הוסר מן המדפים בשל תקלת הסוללות המדוברת והפך לאכזבה גדולה.

ה-Note 8 הוא בעל מסך גדול של 6.3 אינץ' ברזולוציית Quad HD+ Super AMOLED המאפשר תצוגה מקסימלית במינימום גלילה, חסר כפתור בית ועם טכנולוגיות זיהוי טביעת אצבע וקשתית העין לשחרור מנעילה. הוא נושא כמובן את ה-S-Pen המסורתי המצורף למכשירי Note של סמסונג ועמיד לאבק ומים בתקן IP68. סוללת המכשיר היא בת 3,300 מילי-אמפר והוא כולל גם טכנולוגיה לטעינה אלחוטית על משטח מתאים.

מצב מיטה. Galaxy Note 8. צילום: יח"צ

מצב מיטה. Galaxy Note 8. צילום: יח"צ

נפח האחסון של המכשיר הוא 64 ג'יגה-בייט, עם אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס זיכרון, וזיכרון ה-RAM שלו הוא 6 ג'יגה-בייט. המעבד שהוטמע בו הוא מערכת על שבב מסדרת Exynos 8895 בעלת שמונה ליבות.

מנגנון הצילום בגב המכשיר כולל שתי מצלמות של 12 מגה-פיקסל ומפתח צמצם F1.7 בעדשה הרחבה, ו-F2.4 בעדשת הטלפוטו, דבר שמבטיח תמונות ברורות ובהירות גם בתנאי תאורה חשוכים.

לראשונה סמסונג מציעה מנגנון ייצוב תמונה אופטי (OIS) לשתי המצלמות, הן לעדשה רחבת הזווית והן לעדשת הטלפון. ה- Note8 החדש מצויד גם במצלמת 8 מגה פיקסל קדמית בעלת אוטו פוקוס חכם ומפתח צמצם של F1.7 לצילום סלפי ולשיחות וידיאו.

המכשיר החדש כולל גם את העוזרת הקולית Bixby, שאינה תומכת בעברית כרגע, והוא מסוגל להתחבר לתחנת העגינה Dex, שמאפשרת לחברו למסך ולמקלדת ולהפוך אותו למחשב.

השתדרג. ה-S-Pen של ה-Galaxy Note 8. צילום: יח"צ

השתדרג. ה-S-Pen של ה-Galaxy Note 8. צילום: יח"צ

במכשיר החדש הוטמעו טכנולוגיות חדשניות, כמו ה-App Pair החדש, המאפשר יצירה אישית של צמדי אפליקציות, הפועלות בו זמנית ובקלות. גם ה-S-Pen שופר, והוא מאפשר רגישות משופרת ללחץ, שיתוף טקסטים מאוירים או ציורים, ומציע שימושים חדשים, כמו תרגום אוטומטי של משפטים ב-71 שפות בעת ריחוף מעל הטקסט, המרה של מידות ועוד.

קריין קו, מנכ"ל סמסונג בישראל, אמר באירוע ההשקה, כי "אנו מעריכים את הלהט המתמיד של קהילת משתמשי ה-Note בישראל ובעולם. צרכנים אלה היוו מקור השראה עבורנו מאז ומתמיד, ואת ה-Note החדש עיצבנו עבורם: החל מצג ה-Infinity וכלה ב-S-Pen חכם יותר והמצלמה הכפולה העוצמתית".

גיא היבש, דירקטור חטיבת המובייל בסמסונג ישראל, אמר כי "ה-Note8 החדש מבוסס על עקרון מרכזי אחד – לעשות דברים גדולים יותר. מדובר לא רק בסלוגן, אלא בתפיסה רחבה של סמסונג. הסיבה לכך היא המשתמשים הנאמנים של סמסונג, שמביאים אותנו לקצה היכולת בכל פעם מחדש ודורשים מאיתנו לחשוב בגדול ולייצר עבורם טכנולוגיה מתקדמת יותר, שתאפשר להם יותר".

ה-Note 8 זמין בישראל בגוני שחור חצות, אפור סחלב וזהב מייפל, ומחירו, כאמור, בסביבות ה-4,000 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים