טוויטר בוחנת כלי "ציוצי סערה" לאנדרואיד

140 התווים לא מספיקים לכם? יש לכם ציוצים יותר "כבדים"? הכלי החדש שבוחנת הרשת החברתית - Tweetstorm - יאפשר למשתמשים לעבות את התוכן, והרבה יותר בקלות

ממשיכה לנסות למנוע הפצת פייק-ניוז. טוויטר

טוויטר (Twitter) בוחנת תכונה חדשה באפליקציית האנדרואיד (Android) שלה, שתאפשר למשתמשים להתגבר על מגבלת 140 התווים (על אף שיש שעושים זאת בדרכים אחרות). היא בוחנת בימים אלה תכונה בשם Tweetstorm (אין קשר לסופת אירמה, או לכל סערת טבע), המאפשרת לאנשים לאחד את כל מחרוזת הטוויטים ולאחר מכן לפרסם אותם יחד.

התכונה הוצגה לראשונה על ידי מאט נאברה, מנהל המדיה החברתית של The Next Web, שקיבל את הפרטים אודותיה ממשתמש שכינויו דבש לוגנדרן. לוגנדרן סיפר כי התכונה עדיין לא נכנסה לפעולה באפליקציית טוויטר, אבל היא נבחנת כבר באופן פעיל על ידי מפתח אנדרואיד. אלא שלא בטוח שהיא תגיע לציבור הרחב – טוויטר מנסה לא אחת תכונות שונות, שלפעמים נגנזות.

מכיוון שמגבלת 140 התווים היא אחד המאפיינים הבולטים ביותר של טוויטר, ה-Tweetstorm, אם ייכנס לבסוף לשירות כתכונה, יאפשר למשתמשים דרך לשתף במחשבות-רעיונות ארוכים יותר בבת אחת באופן שיקל על משתמשים אחרים לעקוב אחרי הדברים. הוא אף יבטל את הצורך ביצירת מחרוזת ציוצים באופן ידני.

יצוין כי טוויטר כבר שקלה להרחיב את מגבלת התווים שלה, אפילו עד ל-10,000 תווים, אולם החליטה בינתיים שלא לעשות כן. במרץ 2016, לאחר שהדברים הגיעו לתקשורת, הודיע המנכ"ל, ג'ק דורסי, שמגבלת 140 התווים של הציוצים תישאר, ובכך תמו שלל הספקולציות שגרסו שהרשת החברתית שלו עלולה לנטוש את אחד מסמליה המסחריים. "זה נשאר. זהו אילוץ טוב בעבורנו והוא מאפשר קיצור של הרגע", אמר אז המנכ"ל ב-Today Show של רשת NBC.

כעת עולה שוב השאלה האם ה-Tweetstorm החדש מהווה למעשה מעין מעקף שיאפשר לשינוי המשמעותי בטוויטר.

החברה סירבה להגיב על הידיעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים