ארז בדש מונה למנכ"ל שוהר מקבוצת One1

בדש, בעברו בכיר ברשויות המקומיות, ינהל את החברה, שמספקת למגזר המוניציפלי פתרונות לניהול וגבייה של מערכי חנייה, ארנונה, מים ופיקוח עירוני

ארז בדש, מנכ"ל שוהר מקבוצת One1. צילום: אלעד מלכה

ארז בדש (49) מונה למנכ"ל שוהר מקבוצת One1. החברה מספקת לרשויות מקומיות פתרונות לניהול וגבייה של מערכי חנייה, ארנונה, מים ופיקוח עירוני.

לבדש ניסיון רב בתחום המוניציפלי. בתפקידו האחרון הוא כיהן כמנכ"ל וכגזבר המועצה האזורית תמר. קודם לכן הוא שימש כגזבר באופקים וברמת חובב, חשב מלווה בבית שאן, בנחף ובמעיליא וחבר המועצה הממונה בלוד. הוא אף כיהן כמנכ"ל תאגיד המים האזורי מי שבע, מנכ"ל כיוונים ומנכ"ל הפועל באר שבע בכדורגל. בדש הוא אלוף משנה במילואים, בעל תואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת בן גוריון.

יצוין כי בדש יפעל לצד יו"ר מועצת המנהלים של שוהר, שלמה אהרונישקי, לשעבר מפכ"ל המשטרה. פעילותה של החברה משתלבת בשירותים המוניציפליים שמעניקה החברה האחות, אוטומציה החדשה, שנמצאת בבעלות מלאה של One1.

לדברי אייל ואהרונישקי, "המינוי הוא המשך ישיר לאסטרטגיה של קבוצת One1 לביסוס והרחבת הפעילות בשוק המוניציפלי, ולהרחבת היצע השירותים והמוצרים בתחום זה. אין לנו ספק שהצטרפותו של מנהל מנוסה כבדש, לצד בכירים נוספים מהמגזר המוניציפלי שהצטרפו ל-One1, תתרום לגיבושה של זרוע מוניציפלית חזקה, שתהווה כתובת מקצועית לכל לקוחותינו בשלטון המקומי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים