כמעט דיבורית חכמה – Plantronics Voyager 5200

מכירים את ההד שלפעמים שומעים כשמשוחחים באמצעות דיבורית, מעין שיחה מתוך צוללת? תשכחו מכל זה - בדיבורית זו הדיבור חלק, ברור לחלוטין ונקי מרעשים באמצעות לא פחות משש שכבות של טכנולוגיית Windsmart

Voyager-5200-hero. יח"צ

קשה מאוד שלא לשים לב לנוכחות של Voyager 5200, הדיבורית החדשה של פלנטרוניקס (Plantrincs). מדובר בדיבורית גדולה למדי, שלא לומר אפילו קצת מסיבית למראה, שמעוצבת בסגנון מדונה, עם חלק מאורך שמגיע מקצה האוזן כמעט עד קצה הפה, ושאי-אפשר שלא להבחין בה במרחק.

העיצוב הזה אינו זר לדיבוריות של החברה, ושימש אותה בתצורה הזו גם עבור הדור של Voyager Legend. האם זה יפה או רק שימושי? לא בטוח שכולם יאהבו את הנוכחות-על-הלחי הזאת, אבל כמו הרבה דברים אחרים בחיים, זה עניין של טעם.

מבחינת שימושיות, עם זאת, הספקות נגמרים ברגע שמניחים את ה-Voyager 5200 על תנוך האוזן ומתחילים להשתמש בה באמת – קודם כל, למרות גודלה, היא קלה ואינה ממש מורגשת, גם לאחר שמשאירים אותה על האוזן זמן די ממושך. שנית, היא מותאמת היטב לאוזן עצמה ומגיעה עם עוד זוגות אטמים, בכדי להתאים אותה בדיוק לתצורה הטבעית של אוזניי המשתמשים. בנוסף, קל לסובב אותה כדי להשתמש בה פעם על אוזן ימין ופעם על אוזן שמאל, וזה מוסיף לה עוד נקודות.

אבל מה שבאמת מוסיף לה הרבה מאוד נקודות, זו האיכות שלה. עוד לפני שמבינים שמדובר בדיבורית חכמה, ואפילו מאוד, יחסית לתחום הזה, מבינים את איכות השיחה בה. מכירים את ההד שלפעמים שומעים כשמשוחחים באמצעות דיבורית, או אולי הרגשה של מעין שיחה מתוך צוללת? תשכחו מכל זה. הדיבור באמצעות הדיבורית הזו חלק, ברור לחלוטין ונקי מרעשים. לא התגלתה אפילו בעיה קלה בבדיקות שבוצעו, גם במקומות רעשניים במיוחד.

על-מנת להשיג זאת שולבו לאורך הדיבורית ארבעה מיקרופונים. מיקרופונים אלו, בשילוב עם טכנולוגיה בשם Windsmart, מצליחים לנטרל באופן מושלם את רעשי הרקע החזקים ביותר. למעשה, לפי החברה, היא מיישמת לא פחות משש שכבות של טכנולוגיית ה-Windsmart הקניינית שלה, כדי להוביל לסינון רעשים כמעט מושלם, וכאמור לעיל, זה די הצליח.

מזהה מתי היא באוזן ומתי לא ועמידה בפני לחות

האם זה אומר שמדובר בדיבורית חכמה? עוד לא, אבל יש לה בהחלט כמה יכולות אחרות. למשל, זו שמזהה האם הדיבורית באוזן או בחוץ, בדרך כלל על השולחן. גם אם לא מכבים אותה, היא מצמצמת מאוד את צריכת החשמל, ובעת שמחזירים אותה לאוזן היא משמיעה הודעה שהיא מזהה זאת, וחוזרת לעבוד במצב מלא. יכולת אחרת מקושרת למקרה שבו מעבירים את הדיבורית למצב השתקה, אז מתחילה ה-Voyager 5200 להשמיע מדי פעם תזכורות שהיא במצב זה.

לפי פלנטרוניקס, הסוללה מספיקה ל-9 שעות דיבור בפועל. במציאות זה מתורגם לכמה ימי עבודה רגילים, וזה מצוין. ההטענה פשוטה ואין צורך בעריסה מיוחדת כמו בדגמים קודמים – יש מחבר microUSB סטנדרטי. מי שבכל זאת רוצה, יכול לרכוש את העריסה בנפרד ואז להשתמש במגעי הטעינה שלה.

טווח הקליטה של ה-Voyager 520 הוא לא פחות מ-30 מטר, והיא עושה זאת באמצעות תמיכה בבלוטות' בגרסה 4.1. זה טווח מרשים במיוחד. בחברה טוענים שהיא גם עומדת בתקן IPX4, מה שאומר שהיא חסינה ללחות. זה אומר שהיא לא תתקלקל בגלל זיעה, כלומר אם משתמשים בה בזמן ריצה או אימון כושר, אבל זה לא אומר שהיא יכולה לשחות או להיכנס למקלחת.

בשורה התחתונה מדובר בדיבורית מהאיכותיות שיש כיום בשוק, והמחיר שלה, 420 שקלים, בהחלט אינו גבוה בעבור היכולות שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים