הכל מתועד: מחנה קיץ ליוטיוברים ויוצרי תוכן ברשת

מכורים ליוטיוב? רוצים להפעיל ערוץ בעצמכם? סוכנות הפרסום teenk ו-BIG IDEA מפיקים זו השנה השנייה את מהדורת הקיץ המיוחדת - YouCamp SkillZ

זה הערוץ שלי. YouCamp. צילום: יח"צ

YouCamp, מחנה הקיץ בתחום היוטיוב (YouTube), עולה שלב כדי לתת את ה-SkillZ שצריכים הנרשמים כדי להיות יוטיוברים ויוצרי תוכן מצויינים. אחרי חמישה מחנות מוצלחים של YouCamp ומאות בני נוער שהשתתפו בחוויה, מגיע הדבר הגדול הבא בסוף הקיץ.

ב-YouCamp SkillZ מתמקדים בשדרוג יכולות בעריכת וידיאו מקצועית. להכיר כלי עריכה וטכניקות שיעיפו את הסרטונים, להתנסות בתוכנות של אפקטים מיוחדים ולצלם סרטונים עם בני נוער מכל הארץ.

וגם… להיפגש עם היוטיוברים הגדולים בישראל, פעילויות ערב מטריפות, בריכה והמון כיף.

המחנה מיועד לעולים לכתות ה' עד י' כאשר הוא יחולק לפי קבוצות גיל.

מי יהיה כוכב הרשת הבא? YouCamp. צילום: יח"צ

מי יהיה כוכב הרשת הבא? YouCamp. צילום: יח"צ

בתוכנית, כ-17 שעות אקדמיות של תכנים שונים בעולם התוכן של יוטיוב. התוכנית מתאימה ליוטיוברים מתחילים שרוצים להכיר את התחום וגם למתקדמים שרוצים לשדרג את הערוץ שלהם. התוכנית כוללת תכנים מקצועיים כמו צילום, עריכה, מסך ירוק, אפקטים מיוחדים ומשחק מול מצלמה וגם התנסות מעשית בצילום ועריכת תכנים לערוץ של כל אחד ואחת, כולל זמן עבודה בסטודיו.

מסלולים מיוחדים

מסלול מתחילים – התנסות בתוכנות מקצועיות לעריכה ולאפקטים מיוחדים, איך יוצרים סרטון קצבי ומעניין, יצירת פתיח לערוץ בשילוב אפקטים מיוחדים, צילומים בסטודיו של YouCamp עם החברים ועריכת פרוייקט סיום.

מסלול מתקדמים – אפקטים מיוחדים ואנימציה, תיקוני צבע ותיקוני סאונד, צילומי רחפן, מופעי הדגמה LIVE על הבמה וסדנאות העשרה SkillZ Extra של היוטיוברים המובילים בארץ.

מתי והיכן?

המחנה מתקיים בכפר הנוער מאיר שפיה, על הכרמל.

להרשמה לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים