סלקום תפיץ את PineApp Mail Secure של Cybonet בחבילת סייבר 360

סלקום תשלב את פתרון ההגנה על תיבות הדואר האלקטרוני של Cybonet בחבילת פתרונות הסייבר החדשה שלה לעסקים ולארגונים, סייבר 360

דוד פלדמן, מנכ"ל Cybonet. צילום: יח"צ

Cybonet, ספקית בינלאומית של פתרונות סייבר ואבטחת מידע, משתפת פעולה עם סלקום במטרה להגן על תיבות דואר אלקטרוני של לקוחות סלקום.

במסגרת שיתוף הפעולה שילבה סלקום את פתרון ההגנה על תיבות הדואר האלקטרוני PineApp Mail Secure של Cybonet בחבילת פתרונות הסייבר החדשה שלה לעסקים ולארגונים, סייבר 360.

שיתוף הפעולה עם Cybonet מצטרף לשורה של שיתופי פעולה עם ספקיות של פתרונות סייבר ואבטחת מידע, שפתרונותיהן מרכיבים את חבילת סייבר 360, המספקת מענה מקיף לשליטה, בקרה והגנה בזמן אמת מפני איומי ומתקפות סייבר.

פתרון ה-PineApp MailSecure של Cybonet יוצר בחבילת הסייבר החדשה של סלקום מערכת של Mail Relay, המהווה את קו ההגנה הראשון על תעבורת הדואר האלקטרוני הארגונית מפני וירוסים, הודעות ספאם ונוזקות אחרות.

הודעות הנשלחות לשרת הדואר הארגוני מנותבות למערכת ה-Mail Relay של Cybonet, שם הן נבדקות בכדי לסנן וירוסים ודואר זבל. ה-Mail Relay, מבצע בדיקה של איומים נוספים המצורפים להודעות הדואר האלקטרוני, ומפנה לאחר מכן את הודעות הדואר האלקטרוני התקינות לשרת הדואר הארגוני כשהן נקיות מאיומים.

כמו כן, פתרון Cybonet כולל גיבוי המאפשר ללקוחות חבילת הסייבר לשמור הודעות דואר אלקטרוני למשך של עד 72 שעות במצב שבו קיימת בארגון תקלה טכנית או תקלת תקשורת. ההודעות מופיעות מחדש במערכת הארגונית עם החזרה לשגרת העבודה.

אחד ממרכיבי הגנת הסייבר שכל עסק חייב להתקין

שירות ה-Mail Relay מאפשר חיסכון ברכש חומרה, בעלויות רישוי ובכוח אדם ומציג בפורטל הסייבר של סלקום דו"חות וגרפים בנוגע להגנה על מערכת הדואר הארגונית.

"דואר אלקטרוני הוא כלי העבודה החשוב והנפוץ ביותר בארגונים ולכן הגנה על דואר אלקטרוני היא אחד ממרכיבי הגנת הסייבר שכל עסק חייב להתקין. סלקום בחרה ב-Cybonet כפתרון הראשי ל-Mail Relay, שמשלב בין ניטור, סינון דואר זבל, טיפול בנוזקות ובאיומים וגיבוי דואר אלקטרוני", אמר אריק קלישר, מנהל מוצר אבטחת מידע ושירותי ענן בסלקום.

לדבריו, "הכלי שמציעה Cybonet הוא פתרון כולל בסטנדרט גבוה המציע הפעלה קלה, ממשק ידידותי ומגובה בצוות מפתחים איכותי ושירות לקוחות ישראלי ברמה גבוהה. שיתוף הפעולה הנוכחי עם Cybonet מהווה נדבך נוסף במערכת היחסים המוצלחת שיש לסלקום עם Cybonet עוד מימי נטוויז'ן, שנמשכת כבר מעל לעשור שנים".

דוד פלדמן, מנכ"ל Cybonet, מסר כי "ההחלטה של חברה כה מרכזית במשק הישראלי כמו סלקום לבחור בפתרון ה-PineApp Mail Secure של Cybonet, תהפוך את כלי הגנת הדואר האלקטרוני שלנו לנפוץ עוד יותר בעסקים ובארגונים בישראל".

"הבעת אמון טכנולוגית ועסקית זו מצטרפת למומנטום שאנו חווים במישור הטכנולוגי, שירחיב באופן משמעותי ביותר את קשת יכולות הגנת הסייבר שאנו מספקים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים