מיקרוסופט חשפה חבילה חדשה המיועדת לשותפי Microsoft 365

החבילה מכילה מוצרים משלושת תחומי התוכנה העיקריים בהם עוסקת כיום החברה; Windows 10 ,Office 365 וכן ניידות ואבטחה ברמה הארגונית

האם מיקרוסופט תעמוד במילתה ולא תספק יותר עדכוני אבטחה ל-Windows 7? צילום: BigStock

מיקרוסופט (Microsoft) חשפה בכנס Inspire, כנס השותפים השנתי שלה שנערך בסיאטל, חבילה חדשה שהיא מייעדת לשותפי שרשרת ההפצה שלה שמכונה Microsoft 365 ומקיפה מוצרים משלושת תחומי התוכנה העיקריים בהם עוסקת כיום החברה; Windows 10 ,Office 365 וכן ניידות ואבטחה ברמה הארגונית.

החבילה החדשה תוצע בשתי גרסאות, אחת לחברות גדולות, שתכונה Microsoft 365 Enterprise, והשנייה לעסקים קטנים עד בינוניים בשם Microsoft 365 Business.

הגרסה לעסקי SMB תהיה זמינה כבטא החל ב-2 באוגוסט והיא תציע יכולות שאמורות לפשוט את פעילות ה-IT בחברות הקטנות. היא תהיה מבוססת על Office 365 Business Premium, מאפייני אבטחה וניהול עבור יישומי Office ומכשירים תומכי Windows 10, כשהכל מנוהל מלוח בקרה מרכזי.

בנוסף הכריזה מיקרוסופט על Azure Stack, הרחבה ל-Azure שאמורה לפי החברה להביא את צורכת העבודה המהירה והחדשנית של הענן לסביבות עבודה והתקנה מקומיות וכך לאפשר תרחישים חדשים של עבודה בענן היברידי, ובעיקר כתיבה גמישה יותר של אפליקציות.

אבני בניה לכתיבת יישומים

לפי מיקרוסופט בעזרת Azure Stack ניתן יהיה לפתח אפליקציות ענן מודרניות שיעמדו בכל התנאים העסקיים והרגולטריים. ההכרזה הזו בוצעה יחד עם נציגים של Dell-EMC ,HPE ולנובו (Lenovo) אשר יציעו חומרה שמתאימה למהלך הזה.

ההכרזה המשמעותית הנוספת של מיקרוסופט עם תחילת הכנס הייתה על תוכנית בשם ISV Cloud Embedded. תוכנית זו תאפשר לרכוש יכולות ליבה של מערכות מפתח של מיקרוסופט, כולל Dynamics 365 ,Power BI ,Power Apps ו-Microsoft Flow ולהשתמש בהן כמעין "אבני בניה" לכתיבת יישומים, כשהחברה מבטיחה הנחות בשיעור של עד 50%.

"זה יעזור להוריד את עלויות והתקורה של הפיתוח, וזאת תוך שנותנים למשאבים ההנדסיים של מיקרוסופט לעבוד עבורכם. השותפים יקבלו הזדמנות להגיע ל-100 מליון המשתמשים הפעילים באופן חודשי של Office 365 ולקהילה הצומחת של Dynamics 365 באמצעות Microsoft AppSource", מסרה החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים