אינראקטיב מגייסת עשרות עובדים למרכז שלה בפתח תקווה

החברה מחפשת, בין היתר, מפתחי iOS, מפתחי תשתיות אוטומציה, מהנדסי DevOps, מפתחי Big Data, מפתחי ג'אווה סקריפט ומהנדסי Professional Services

מגייסת עובדים. אינראקטיב

אינראקטיב (Inneractive), שמפתחת טכנולוגיות פרסום למובייל, הודיעה היום (ב') כי היא מגייסת עשרות עובדים למטה החברה ולמרכז הפיתוח שלה בפתח תקווה.

החברה, שנרכשה בשנה שעברה על ידי RNTS הגרמנית, מחפשת, בין היתר, מפתחי iOS, מפתחי תשתיות אוטומציה, מהנדסי DevOps, מפתחי Big Data, מפתחי ג'אווה סקריפט (Java Script) ומהנדסי Professional Services.

מאינראקטיב נמסר כי גיוס העובדים נועד לתמוך בהמשך הרחבת הפעילות שלה, שפרושה עם מאות עובדים בישראל, בניו-יורק, בבייג'ינג, בסן פרנסיסקו ובלונדון. לאחר הרכישה מוזגה אינראקטיב ל-RNTS Media NV, החברה האם של Fyber GmbH הגרמנית, לאחר שהאחרונה רכשה את מניות החברה הישראלית במרץ 2016. אינראקטיב ממשיכה מאז לפעול באופן עצמאי כיחידה אוטונומית בתאגיד הגרמני.

הטכנולוגיה של החברה מיועדת לפרסום מודעות וידיאו ונייטיב במובייל, ומאפשרת לנהל בורסת פרסום בזמן אמת, המבוססת על טכנולוגיית RTB. אינראקטיב מגיעה ל-630 מיליון משתמשים ייחודיים בחודש ב-180 מדינות.

לפרטים נוספים על המשרות ולהגשת מועמדות ניתן ללחוץ כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים