RED הכריזה על הטלפון הראשון בעולם שיציג מסך עם יכולות הולוגרפיות

הטכנולוגיה שעומדת מאחורי המסך מאפשרת החלפת רזולוציות והצגת תכנים דו ותלת-מימדיים באופן אוטומטי בהתאם לתכנים המוצגים על המסך

ראשון מסוגו. Hydrogen One של RED. צילום: יח"צ

RED, יצרנית מוערכת של מצלמות דיגיטליות באיכות גבוהה במיוחד, הכריזה באופן מפתיע למדי על טלפון חכם, הראשון אי פעם שהיא מייצרת בשם Hydrogen One.

הטלפון יציע מסך בגודל של 5.7 אינץ' שאמור להיות, לדבריה, המסך הראשון בעולם שיציע יכולות הולוגרפיות כך שלא יהיה צורך בעזרים כלשהם כדי לצפות בתכנים תלת-מימדיים. ויותר מכך, הטכנולוגיה שעומדת מאחורי המסך מאפשרת החלפת רזולוציות והצגת תכנים דו ותלת-מימדיים באופן אוטומטי בהתאם לתכנים המוצגים על המסך.

ויותר מכך, מערכת ההפעלה היא אמנם אנדרואיד, אך ב-RED שילבו בה אלגוריתם בשם H3O שממיר צליל סטריאו לאודיו רב מימדי בכדי לתמוך, במקרה הצורך, בתמונות רב מימדיות, ושוב באופן אוטומטי, וגם בצילום רב-מימדי, בהתאם ליכולת להציג על המסך סרטים באיכות גבוהה ואפילו יוצאת דופן.

עוד דבר מעניין במכשיר החדש הוא מודולריות. Hydrogen One, באמצעות חיבור נתונים מיוחד בחלק התחתון מאחור, יאפשר לחבר מודלים שונים כשאלה יהיו לזמינים.

החברה לא סיפקה פרטים לגבי תצורת החומרה שבבסיס של המכשיר, אבל כן ציינה שהוא יהיה זמין בתחילת 2018. כמו כן היא כבר מאפשרת לבצע הזמנה מוקדמת של מספר יחידות מוגבל, במחיר של 1,195 דולר עבור מכשיר עם גוף אלומיניום ו-1,595 דולר עבור מכשיר עם גוף טיטניום. ייתכן שהמחירים הללו אף יעלו בהמשך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים