פייסבוק תעזור למנהלי קבוצות לנהל את קהילותיהם טוב יותר

החברה בישרה על התוספות בוועידת קהילות שקיימה בשיקגו, בה סיפר מארק צוקרברג על המשימה החדשה של פייסבוק, שתוביל את עשייתה של הענקית בעשור הקרוב: להעניק לאנשים את הכוח לבנות קהילה ולגרום לקירוב בין אזרחי העולם

מארק צוקרברג, מנכ"ל ומייסד פייסבוק

פייסבוק (Facebook) מרחיבה את התמיכה למנהלי קבוצות ומציגה כלים חדשים כדי לעזור להם לגדול ולנהל את קבוצותיהם.

החברה בישרה על התוספות בוועידת קהילות שקיימה בשיקגו, שהשתתפו בה מאות אדמינים של קבוצות.

התוספות שהציגה פייסבוק:

Group Insights – מנהלי קבוצות יוכלו לראות בזמן אמת נתונים לגבי גדילת הקבוצה ומעורבות החברים – כגון מספר הפוסטים והזמנים שבהם החברים מעורבים ביותר.

סינון בקשות חברות – תכונה חדשה המאפשרת למיין ולסנן בקשות חברות על סמך קטגוריות נפוצות, כמו גיאוגרפיה ומגדר, ולאחר מכן לקבל או לדחות את הבקשות בבת אחת.

הסרת חברים – כדי לסייע לשמור על קבוצות בטוחות, מנהלי קבוצות יכולים כעת להסיר אדם ואת התוכן שיצר בקבוצה, כולל פוסטים, הערות ואנשים אחרים שנוספו לקבוצה, בצעד אחד.

הודעות מתוזמנות – מנהלי קבוצות יכולים ליצור ולתזמן בקלות הודעות ביום ובשעה מסוימים.

קישור בין קבוצות – פייסבוק בוחנת קישור בין קבוצות, שיאפשר למנהלי קבוצות להמליץ לחבריהם על קבוצות דומות או קשורות.

את האירוע פתח המנכ"ל והבעלים, מארק צוקרברג, שגם סיפר על המשימה החדשה של פייסבוק, שתוביל את עשייתה של החברה בעשור הקרוב: להעניק לאנשים את הכוח לבנות קהילה ולגרום לקירוב בין אזרחי העולם.

לדברי החברה, כמיליארד אנשים בעולם משתייכים לקבוצות בפייסבוק, ויותר מ-100 מיליון חברים בקבוצות משמעותיות, כפי שהחברה מכנה אותן. קבוצות אלה יהפכו במהרה לחלק החשוב ביותר בחוויית המשתמשים בפייסבוק, מעריכה החברה, ובהתאם לכך, הציבה את המטרה לסייע למיליארד אנשים להצטרף לקהילות חשובות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים