LG הכריזה על הרחבה של קו המוצרים שלה המבוסס על מכשיר ה-LG G6

מכשיר הדגל של הענקית יוצע כעת גם בדגם עם 32 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון במקום 64 ג'יגה-בייט, דבר שאמור להוזיל אותו במקצת

ה-G6 של LG. צילום: יח"צ

LG הכריזה על הרחבה של קו המוצרים שלה המבוסס על מכשיר ה-LG G6 שהשיקה לאחרונה. מכשיר הדגל שלה יוצע כעת גם בדגם עם 32 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון במקום 64 ג'יגה-בייט, דבר שאמור להוזיל אותו במקצת.

במקביל היא הכריזה על דגם בשם G6 Plus שיציע זיכרון עבודה מוגדל, 6 ג'יגה-בייט, זיכרון אחסון מוגדל, 128 ג'יגה-בייט וגם תמיכה בתקן הטעינה האלחוטי Qi. עוד דבר חדש במכשיר המשופר הוא תמיכה באודיו באיכות גבוהה באוזניות באמצעות שבב קולי חדש, וכן אוזניות של B&O Play בקופסה.

LG מוסיפה גם צבעים חדשים לדגם הקיים ולדגם החדש, וזאת לצד הצבע הכסוף והלבן: שחור (Astro Black), זהב (Optical Terra Gold) וכחול ים (Optical Marine Blue).

צפירת אזהרה

מעבר לכך אין הבדלים: מסך בגודל 5.7 אינץ' ביחס היבט של 18:9 ורזולוציה של 1,440×2,880 פיקסלים, מערכת על שבב Snapdragon 821 של קוואלקום (Qualcomm), מצלמה כפולה מאחור עם זוג מצלמות באבחנה של 13 מגה-פיקסל וסוללת 3,300mAh עם תמיכה בהטענה מהירה בתקן Quick Charge 3.0.

החברה עדיין לא מסרה מה המחירים של המכשירים החדשים, ומתי הם ייצאו לאירופה.

מעבר לכך הודיעה LG שבקרוב היא תשחרר עדכון תוכנה גדול למדי לכל המכשירים בסדרת ה-G6. אחת התכונות המעניינות בעדכון הזה היא Faceprint, תכונת אבטחה חדשה שתאפשר את פתיחת הטלפון באמצעות זיהוי פני המשתמש.

העדכון גם אמור לשפר את זמן השימוש בסוללה, במיוחד בעת שימוש באפליקציות צד שלישי. תיקון קטן נוסף שייך למצלמה: אם בטעות תכסו עם האצבע את העדשה ותנסו לצלם, תשמעו "צפירת אזהרה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים