אמת מיחשוב הטמיעה נט-אפ בחברת הענן שלה

הפרויקט ארך כמה חודשים והסתיים באחרונה, והיקפו הכספי עומד על מאות אלפי שקלים ● במסגרתו הוטמעה ב-Cloud’em מערכת אחסון ייעודית לענן, Solidfire

שלומי קפצון, מנהל Cloud’em באמת מחשוב. צילום: יח"צ

אמת מחשוב הטמיעה פתרונות של נט-אפ (NetApp) ב-Cloud’em – חברת שירותי ענן מנוהל שלה. הפרויקט ארך כמה חודשים והסתיים באחרונה, והיקפו הכספי עומד על מאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט הוטמעה ב-Cloud’em מערכת אחסון ייעודית לענן, Solidfire, חברה שנרכשה על ידי נט-אפ בשנה שעברה.

המערכת נבחרה, בין השאר, בשל היכולת להתחייב לביצועים ברמת כל סוג אפליקציה ועבור כל לקוח, יכולת שהיא משמעותית עבור המשתמשים בשירותים השונים. מניע נוסף להטמעה היה ביכולת לשנות את רמת הביצועים לפי הצורך העסקי, בלחיצת כפתור.

הכל באמצעות כלי הניהול של הענן

תשתיות הענן של אמת מחשוב ממוקמות בדטה סנטר בהרצליה. יש להן רמת שרידות העומדת בתקן של uptime tier 3.

Cloud’em מציעה שירותי ניתוח כשירות, Analytics as a Service, שירותי IT, גיבוי והתראוששות מאסון, DR. המערכת שהוטמעה מתבססת על טכנולוגיית פלאש, והיא מאפשרת גמישות – ככל שהשירותים בענן מתרחבים. בנוסף מציעה המערכת כלי אוטומציה מלאה וניהול שנעשה כולו באמצעות כלי הניהול של הענן.

שלומי קפצון, מנהל Cloud’em, אמר כי "לקבוצת אמת מיחשוב יש ניסיון רב בייעוץ, ניהול, יישום ותחזוקת מערכות התשתית של לקוחותינו. אלה, בשילוב פלטפורמת SolidFire – מאפשרים לנו לספק ללקוח את כל דרישותיו וצרכיו מתשתיות המחשוב גם במודל השיתופי של פתרון מבוסס מחשוב ענן.

אמת שותפה של נט-אפ זה יותר משמונה שנים והבחירה במימוש הטכנולוגיה שלה בענן הייתה טבעית עבורנו. הפרויקט מאפשר לנו להציע ללקוחות הענן גם מודל שירות מנוהל היברידי, במסגרתו חלק מהאחסון נמצא אצל הלקוח – וחלק בענן של אמת מיחשוב. המודל מתאים למספר רב של לקוחות, בתשלום חודשי, לפי שימוש בפועל".

שחר שיינרמן, מנהל מכירות ספקי ענן, נט-אפ ישראל, הוסיף כי "אמת מחשוב מינפה את תוכנית שותפי ספקי הענן שלנו, שמציעה מודלים טכנולוגיים, פיננסיים, שיווקיים וייעוץ עבור ספק הענן במגוון נושאים. בדרך זו אנו מאפשרים לספק הענן להציע ללקוחות שירותי ענן היברידי, אשר מנוהל בפשטות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים