הסינרגיה בין פוג'יטסו ללנובו עומדת להתרחש בקרוב מאוד

"אנחנו נמצאים בשלבים האחרונים של צוותי העבודה שיקבעו מהן הדרכים הטובות ביותר ליצירת סינרגיות בין שתי החברות, ואנחנו מצפים להביא את זה לידי סיום בקרוב", אמר טאצויה טנקה, נשיא החברה

פוג'יטסו ולנובו

הסינרגיה של עסקי מחשבי ה-PC של היצרנית היפנית פוג'יטסו (Fujitsu) עם עסקי המחשבים של לנובו (Lenovo), מובילת השוק הסינית, עומדים להתרחש בפועל בקרוב.

"אנחנו נמצאים בשלבים האחרונים של צוותי העבודה שיקבעו מהן הדרכים הטובות ביותר ליצירת סינרגיות בין שתי החברות, ואנחנו מצפים להביא את זה לידי סיום בקרוב", אמר טאצויה טנקה, נשיא פוג'יטסו.

לדבריו לא התרחש בזמן המשא ומתן הארוך יחסית שום דבר לא צפוי שגרם לכך שעד עתה לא נחתם הסכם בין שתי החברות, "אבל אנחנו מנסים לדון בהכל לעומק", הוא אמר.

לא ברור עדיין אם מדובר בכך שלנובו למעשה תרכוש לחלוטין את עסקי ה-PC של פוג'יטסו בעולם בו מכירות ה-PC באופן כללי מצטמצמות, ובשוק הזה לנובו מובילה באופן יחסי בהפרש גדול על פני כל היצרניות האחרות. ייתכן מצד שני שהחברה פשוט תייצר עבור פוג'יטסו מספר ליינים מצומצם של מחשבים שיימכרו בכל זאת תחת המותג.

מכירות המחשבים של פוג'יטסו ירדו באופן משמעותי בשנים האחרונות, מ-5.2 מיליון יחידות באופן גלובלי ב-2014, דרך 3.74 מיליון יחידות ב-2015 וקצת פחות ב-2016.

יש לציין שכבר בסוף 2016 היה צפי ששתי החברות יחתמו על ההסכמים, וגם אז החברות טענו שמדובר במשהו שיקרה בקרוב מאוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים