מי יצליח לברוח מהאוטובוס של גוגל?

אוטובוס הבריחה של גוגל, הוא בעצם חדר בריחה על גלגלים - יוזמה מקומית של הענקית, שיוצאת לדרך זו הפעם ראשונה בישראל ובעולם כולו ● חושבים שאתם מסוגלים לזה? נראה אתכם!

אוטובוס הבריחה של גוגל. צילום: תומר פולטין

להקה של נגנים בדרך להופעה איבדה את תגי העלייה לבמה, וצריכה לחפש את התגים ברחבי אוטובוס טכנולוגי במיוחד. כל זה קורה באוטובוס הבריחה של גוגל (Google), שהוא בעצם חדר בריחה על גלגלים – יוזמה מקומית של הענקית, שיוצאת לדרך זו הפעם ראשונה בישראל ובעולם כולו.

האוטובוס הוצב אתמול (ד') במתחם התחנה בתל אביב, והחל את מסעו ברחבי הארץ. במשך השבועיים הבאים הוא יעצור ב-10 יישובים: פתח תקוה, תל אביב-יפו, חדרה, באר שבע, ירושלים, ראשון לציון, עמק הירדן, מעלות תרשיחא, שדרות וחיפה.

מתוחזק טכנולוגית אך דורש ידע. צילום: תומר פולטין

מתוחזק טכנולוגית אך דורש ידע. צילום: תומר פולטין

גוגל קיימה הרשמה מראש, ולדברי החברה נרשמו כ-1,500 משתתפים, לאחר שפתרו חידות הכנה. בכל פעם נכנסת קבוצה של חמישה משתתפים, ויש להם חצי שעה למצוא את התגים ולצאת מן האוטובוס, לאחר שהשאירו את הטלפונים האישיים שלהם בחוץ.

החידה של גוגל. צילום: תומר פולטין

החידה של גוגל. צילום: תומר פולטין

כבעלת ניסיון בחדר הבריחה של גוגל, לאחר שהוזמנתי להתנסות בו עם עיתונאים נוספים, אבל חסרת ניסיון לחלוטין בחדרי בריחה – החוויה הייתה נעימה ויצירתית, אם כי לא מאוד מורכבת. החדר אמנם לא גדול, אבל מאובזר בנעימות, וטכנולוגי מאוד-מאוד, כאמור, וכמובן ממוזג.

איך יוצאים מכאן? אוטובוס הבריחה של גוגל. צילום: תומר פולטין

איך יוצאים מכאן? אוטובוס הבריחה של גוגל. צילום: תומר פולטין

פיצוח אתגר הבריחה מבוסס כולו על פתרון חידות, המתאפשר בעזרת שימוש באחת מחמש האפליקציות החינמיות של גוגל: תרגום, תמונות, מפות, חיפוש ודרייב. וכן, צריך להיות יצירתיים, והטכנולוגיה תבוא לעזרתכם, אבל לא נגלה יותר מזה.

למי נותר כבוד עצמי? אוטובוס הבריחה של גוגל. צילום: תומר פולטין

למי נותר כבוד עצמי? אוטובוס הבריחה של גוגל. צילום: תומר פולטין

מי שנרשמו להשתתף, כדאי שיתאמנו קצת בהפעלת מכשיר אנדרואיד והאפליקציות המוזכרות לעיל, כי אם אתם "אייפונרים", תבזבזו זמן מיותר על לימודי אנדרואיד, ויש סכנה שלא תצליחו לצאת מהחדר. חבל.

תודה, גוגל, שציוותת אותי יחד עם כמה בעלי ניסיון בחדרי בריחה, שבזכותם הצלחנו לצאת מהאוטובוס, ושנשאר לי קצת כבוד עצמי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים