כיצד צריך להיראות ה-IT בסביבה של אג'יליות עסקית?

"שיתוף פעולה בין מיקרוסופט Azure ו-Veeam יבטיח ללקוחות רווח מהביצועים, האמינות ומהטווח הארגוני הרחב של פלטפורמת הענן", כך לדברי מארק רוסיטנוביץ', מנמ"ר חטיבת הענן של מיקרוסופט

מארק רוסיטנוביץ', מנמ"ר חטיבת הענן של מיקרוסופט. צילום: עופר פרוסנר

היום השלישי של VeeamOn 2017, הכנס של Veeam, עמד בסימן מיקרוסופט (Microsoft), ואפילו גופי התאורה היפהפיים במרכז הכנסים המרשים שבניו אורלינס, האירו בדוגמת לוגו החלונות המפורסם של ענקית התוכנה מסיאטל.

בהתאם לכך, הדובר הראשי ביום ההרצאות הזה היה מארק רוסיטנוביץ', מנמ"ר חטיבת הענן של מיקרוסופט, Azure, שנחשב לאחד המוחות המבריקים בתחום. אחת ההפתעות שחיכו למשתתפים הייתה ספרו של רוסיטנוביץ', "יום האפס", שהוא אמנם Fiction אבל מתאר תמונת מצב של פשעי סייבר רחבי היקף.

אבל לא בתור סופר הגיע רוסיטנוביץ', אלא כמובן בעקבות הכובע שלו במיקרוסופט, וכדי לדבר על שיתוף הפעולה ההולך וגדל בין שתי החברות.

להסיר את הסיבוכים

"באמצעות שיתוף פעולה החזק בין שתי החברות, לקוחות מיקרוסופט Azure ו-Veeam נהנים מהתוצרים של הטכנולוגיות המשותפות שלנו מזה תקופה. שתי חברות חולקות חזון הנוגע לאיך צריך להיראות ה-IT בסביבה של אג'יליות עסקית".

ההכרזות היום הן על מוצרים שיתמכו בלקוחות שתי החברות ובאפליקציות העסקיות הקריטיות, ויבטיחו שהם יוכלו להרוויח מהביצועים, האמינות ומהטווח הארגוני הרחב של פלטפורמת הענן, Azure".

ולחידושים: בין ההכרזות החשובות ניתן למצוא את שירות ההתאוששות מאסון עבור Azure אותו Veeam הציגה (NEW Veeam Disaster Recovery in Microsoft Azure), שמפשט ועושה אוטומציה להתאוששות מאסון עבור פלטפורמת הענן, ובכך מסייע לעסקים בהמשכיות של הפעילות העסקית והזמינות של עומסי עבודה קריטיים, שכוללים את כל סוגי ה-DR לפי דרישה ב-Azure".

"השירות משלב את Veeam Direct restore ואת Veeam Powered Network, שבעצמו הוא פתרון עוצמתי שמיועד לפשט ולעשות אוטומציה להגדרות של אתר ההתאוששות מאסון בענן של מיקרוסופט, על ידי שימוש ב-SDN 'קל משקל'".

"לצד ההמשכיות העסקית בה מסייע הפיתרון, הוא מסיר את הסיבוכים של פריסות VPN ומיועד לעסקים מכל הגדלים כמו גם לספקי שירות".

למנף את Azure כדי להוריד עלויות של אירכוב

עוד פיצ'ר חשוב, לדברי רוסיטנוביץ', שקשור גם להכרזות מהיום השני – הוא "הוספה של תמיכה מובנית (Native) לבלוב של Azure (קרי Object storage) עבור גרסה מספר 10 של  Veeam Availability Suite".

החברה הכריזה על תמיכה ב-Scale out backup repository עבור ה-Object storage, כשכבת ארכיון (Archive tier extent). "הפונקציה הזו תאפשר ללקוחות לבצע אירכוב של הגיבויים של Veeam על הבלוב של Azure, וגם תסייע ללקוחות למנף את Azure כדי להוריד עלויות של אירכוב, שימור ועמידה ברגולציות השונות", אמר רוסטינוביץ'.

עוד הכרזה הייתה עדכון לשירות ה-SaaS של Veeam, גיבוי ל-Office 365, שנמצא בשימוש על ידי יותר מ-11 אלף ארגונים בעולם, נתון מרשים בהתחשב בעובדה שהוא שוחרר רק לפני כארבעה חודשים.

בעדכון הנוכחי, אמר רוסטינוביץ', "ארכיטקטורת Multi tenant מאפשרת הגנה לפריסות מורחבות של Office 365 בהתקנה יחידה, ומאפשרת לספקי שירות וענן של Veeam להציע ולפרוס שירותי גיבוי ל-Office 365".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים