פרטנר: הרווח הנקי זינק ב-265%; ההכנסות ירדו ב-18%

החברה הציגה ברבעון רווח של 51 מיליון שקלים והכנסות בסך 803 מיליון ● מספר המנויים של פרטנר: 2.66 מיליון

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר. צילום: יח"צ

פרטנר סיימה את הרבעון הראשון של 2017 עם קיטון בהכנסות, אך הירידה בהוצאות הקפיצה את הרווחים הנקי והתפעולי – כך עולה מהתוצאות שהחברה פרסמה היום (ג'). בנוסף, מספר מנויי ה-Post Paid שלה עלה ומספר מנויי ה-Pre-Paid ירד. בסך הכול, עמד מספר המנויים של פרטנר בתום הרבעון על 2.66 מיליון.

הנתונים מראים כי במהלך שלושת החודשים הראשונים של השנה, ההוצאות של החברה ירדו ב-22.54% ל-715 מיליון שקלים וההכנסות קטנו ב-17.81% ל-803 מיליון. הרווח הנקי זינק ב-264.29% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, ל-51 מיליון שקלים. יצוין כי ברבעון האחרון של 2016 הפסידה החברה שבעה מיליון. הרווח הנקי למנייה זינק ב-265.51% ל-32 אגורות.

עוד עולה מהדו"חות כי ההוצאות הגולמיות הרבעוניות קטנו ב-17.94% ל-654 מיליון שקלים, הרווח הגולמי פחת ב-17.22% ל-149 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 18.56%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות צנחו ב-55.59% ל-61 מיליון שקלים והרווח זינק ב-62.96% ל-88 מיליון.

"פתחנו את 2017 בתנופה"

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "פתחנו את 2017 בתנופה, כאשר המהלכים הנרחבים שאנחנו מבצעים כבר מספר רבעונים לייעול ושיפור תהליכים ולאיחוד פעילויות בחברה מתחילים לשאת פרי".

"בסלולר", הוסיף, "אנחנו ממשיכים לגייס לקוחות Post-Paid, לצד המשך קיטון במספר לקוחות ה- Pre-Paid. מגמת הגידול בלקוחות ה-Post-Paid, שנמשכת כבר שבעה רבעונים ברציפות, היא תוצאה של המשך פיתוח מערך השירות והרחבת הפלטפורמות הזמינות עבור לקוחותינו במרכזי השירות ברחבי הארץ, במוקדים הטלפוניים ובדיגיטל".

עוד אמר בנבנישתי ש-"אנחנו ממשיכים בהשקעות ברשת הסלולר שלנו, כמו גם בפיתוח יכולות על מנת לשמר את הקדמה של הרשת. ברבעון הראשון התחלנו בפריסת דור 4.5, הרחבנו את טכנולוגיית Wi-Fi Calling, המאפשרת קיום שיחות סלולריות על גבי האינטרנט האלחוטי, והשקנו את רשת IoT Pro – שמזהה התקני אינטרנט של הדברים ומנהלת אותם".

"בתחום הקווי, המשכנו ברבעון הראשון להתקדם בפריסת רשת הסיבים האופטיים, שתתמוך בדרישות הגוברות בקרב לקוחות פרטיים לתעבורת רשת איכותית ומהירה, בעיקר נוכח הגידול האדיר בצריכת תוכן, ובמרכזו ערוצי ותכני טלוויזיה על גבי האינטרנט באיכויות HD ו-4K, המחייבות חיבור לתשתית איכותית במיוחד", ציין בנבנישתי. הוא אמר כי פרטנר תשיק בשבועות הקרובים שירות טלוויזיה שיתבסס על Android TV.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים