איזו מלכה! אליזבת משתמשת בחשבון פייסבוק סודי

מלכת בריטניה היא אישה טכנולוגית למדי: היא נהנית להשתמש במחשב נייד, ב-iPad ובסמארטפון - ויש לה חשבון פייסבוק שבו היא בין היתר מצ'וטטת עם מכרים ● מעניין אם היא מעלה סרטונים חמודים של הכלבה המלכותית

לייק למלכה אליזבת. צילום: מתוך ויקיפדיה

כשמלכת בריטניה, אליזבת השנייה, נולדה, ב-21 באפריל 1926, לא רק שלא היה בעולם פייסבוק (Facebook), אלא המחשב עוד לא הומצא – שלא לדבר על מחשב אישי או אינטרנט. אפילו שידור הטלוויזיה הראשון לטווח ארוך התרחש רק שנה לאחר מכן. אבל כיום, העולם הטכנולוגי שועט קדימה ומלכת בריטניה הקשישה, מסתבר, אינה משתרכת מאחור.

רק משום שמדובר בגברת מבוגרת מאוד וכזו המכהנת כמלכה, אין פירושו שהיא לא נהנית מאותם תענוגות שכולנו, האנשים הפשוטים, כל כך כרוכים אחריהם. וכך, על אף שהיא אולי נראית כמו האדם האחרון על כדור הארץ שהייתם מצפים שיבלה זמן בפייסבוק, העובדות מדברות בעד עצמן: הוד מלכותה היא חברת פייסבוק מהמניין ויש לה אפילו דף שהיא פתחה בעצמה – לעצמה.

בגילה המופלג, 91, אליזבת רחוקה מלהיות מבודדת ולא עדכנית. לפי דיווח של המירור (Mirror), המלכה נהנית להשתמש במחשב נייד, ב-iPad מתוחכם מאוד ובסמארטפון מוצפן שאמור להיות חסין האקרים, שהוא כנראה גם מתקדם במיוחד.

בהיותה המלכה היא גם אף פעם לא צריכה לסבול מאי הנוחות והלחצים שנובעים מהתרוקנות הסוללה בטלפון. הסיבה לכך היא שהנייד המלכותי מוחזק ומתוחזק כל הזמן על ידי אנג'לה קלי, העוזרת האישית והבכירה של המלכה, שהאחריות לחיי הסוללה המלכותית מוטלת כולה על כתפיה.

סרטונים של הכלבה קורגי?

אבל הבשורה היותר דרמטית היא עניין הפייסבוק.

למלכה, כך טוען האתר MailOnline, יש חשבון ברשת החברתית הדומיננטית, שפועל עם הגדרות הפרטיות הגבוהות והמחמירות ביותר ושכולל רשימת חברים סודית.

אם תחפשו אותה בפייס תגלו שהשם אליזבת וינדזור מניב שלוש תוצאות: האחת היא אישה אמיתית שאינה מבני משפחת המלכות ואילו שתי התוצאות האחרות הן לא של חשבונות אותנטיים – לפרופיל אחד אין חברים ובשני מדובר בבת, ואולי בבן, 27. למלכה, כך מספרים, יש חברים לא מעטים בפייסבוק, אם כי אף אחד מחוץ לארמון בקינגהאם לא יודע את מספרם האמיתי.

חיפוש אחרי ליליבת וינדזור – שם החיבה שבו כונתה המלכה בילדותה – מניב תוצאה מסקרנת ומסתורית יותר, בדמות חשבון ריק מכל תוכן, לכאורה. האם יכול להיות שזה החשבון של המלכה? אין לדעת. מה שבטוח הוא שהרעיון שלמלכה יש פייסבוק הוא מלהיב למדי. אפשר לקוות שהיא משתמשת בו ומנצלת את מלוא הפוטנציאל שלו באותו האופן שבו כולנו נוהגים – שיתוף קטעי וידיאו חמודים של הכלבה המלכותית והיפה מגזע וולש קורגי, עדכון סטאטוסים בנוסח "מרגישה מבואסת", פרסום פוסטים של מנות מ-א-מ-מ-ו-ת שאכלה במסעדה חדשה בלונדון וכמובן – חיטוט סקרני בדפי פייסבוק של אקסים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים