טלדור תקשורת תשווק את פתרונות ExBee בישראל

הסכם שיתוף הפעולה עם ExBee הינו למשך שלוש שנים והוא מוערך בכ-50 מיליון שקלים

טירן לוי, מנכ"ל טלדור תקשורת היוצא

טלדור תקשורת הודיעה על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם ExBee, המפתחת ומטמיעה פתרונות מתקדמים לסביבות מוקדי השירות של סיסקו (Cisco) .

ExBee, הינה חברת פיתוח לסביבות טכנולוגיות .Net ו-Java, בעלת ניסיון מעל 10 שנים של פיתוח פתרונות תוכנה למוקדי שירות.

חתימת הסכם שיתוף הפעולה עם ExBee יעניק לטלדור תקשורת את היכולת למכור/ להציע ללקוחות פתרונות מתקדמים, מקיפים, תומכי עברית, בעלי גמישות מירבית וממשק משתמש חדש. שיתוף פעולה זה יאפשר לטלדור תקשורת להציע ללקוחות פתרונות מותאמים אישית – Taylor made, שאינם נתמכים באופן ישיר על ידי הטכנולוגיה של היצרן.

במסגרת יצירת Engage מול הלקוח, הפתרונות שיוצעו ללקוח הינם :
עמדת נציג – ממשק משתמש לנציגי השירות מבוסס web, אשר יכול להיות מוטמע באופן גמיש בסביבות טכנולוגיות שונות. בפיתוח ממשק זה נלקחו בחשבון פרמטרים כמו גיל הנציגים, סביבת עבודה, מצבי לחץ – וכל זאת תוך מתן דגש על פשטות והנדסת אנוש גבוהה.
Contact Center Management – מנהלי מוקדי השירות יוכלו לבצע בעצמם את כל הפעולות הנדרשות לניהול המוקד ללא התערבות של גורם טכנולוגי.
Live Monitoring – מערכת תצוגת מידע בזמן אמת, בעלת גמישות לביצוע חישובים מורכבים, אשר יכולה להיות מוטמעת בעמדות המנהלים השונות, הן בעמדות ה-LCD במוקד והן על כל Device. מערכת זו מאפשרת ביצוע פעולות אקטיביות מול הנציגים השונים ישירות מתצוגת זמן אמת.
Business Intelligence – יכולת ניתוח נתונים מתקדמת המותקנת על גבי כל Device במסגרת חבילת דאשבורד הכוללת מערכת דו"חות עשירה יחד עם יכולת יצירת דו"חות אד הוק על ידי מנהל המוקד.
Omni-Channel – המערכת בנויה מראש לעבוד ברב-ערוציות באופן פונקציונאלי ומאפשרת ביצוע אינטגרציה מול מערכות רב-ערוציות הקיימות אצל הלקוח באמצעות שכבת Restfull-API.
Collaboration – ממשק המאפשר ביצוע פעילות דיגיטליות תוך כדי ניהול שיחה עם הלקוח (כגון חתימה על חוזים, העברת תמונות ומסמכים ועד ביצוע תשלום בזמן אמת).

ניר שמר, סמנכ"ל המכירות ומנהל חטיבת ה-Collaboration בטלדור תקשורת, מציין כי " ביצענו עשרות רבות של פרויקטים בעולמות ה-Contact Center. הקשבנו ללקוחות, למדנו את הצרכים והתאמנו את המוצרים השונים לצרכים המשתנים. לארגון חשוב לתת פתרון Omni-Channel מלא ללקוח, לספק חוויית שירות, לפנות לכל אחד מערוצי התקשורת הנוחים והנגישים לו ולהגיע לתור מנוהל אחד".

טירן לוי, מנכ"ל טלדור תקשורת, "שיתוף פעולה זה מהווה נדבך חשוב ביכולתה של טלדור תקשורת לתת מענה מקצועי מותאם צורכי לקוח, תוך גמישות ונגישות גבוהה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים