Stingray רוכשת את Yokee Music הישראלית

ל-Yokee Music מיהוד, מפתחת אפליקציות מוסיקה אינטראקטיביות, 80 מיליון הורדות בכל העולם ● החברה תמשיך לפעול במסגרת Stingray בהובלת הצוות הקיים, ממשרדיה בישראל

Yokee Music

Stingray Digital Group, ענקית תוכן גלובלית בתחום המדיה והמוסיקה הפועלת במגוון פלטפורמות בכל העולם, הודיעה על רכישת Yokee Music הישראלית מיהוד.

Yokee Music, מפתחת אפליקציות מוסיקה אינטראקטיביות – Yokee Karaoke ,Yokee Piano ,Yokee Guitar – היא חברה ישראלית הפועלת ממשרדיה הצנועים ביהוד. האפליקציות של Yokee מאפשרות לחובבי מוסיקה לבטא את עצמם באופן יצירתי ולשתף את אהבתם למוסיקה עם חברים ובני משפחה.

האפליקציות הורדו על ידי למעלה מ-80 מיליון משתמשים והן מדורגות בין 10 בעשירייה הראשונה של האפליקציות הפופולריות והמרוויחות ביותר בקטגוריית המוזיקה בעשרות מדינות, עם קצב גידול שנתי בהכנסות של 50% האפליקציות הפופולריות.

Yokee Music

Yokee Music

Yokee Music מספקת למשתמשים חוויית מוסיקה אינטראקטיבית שמשלבת אודיו ו-וידיאו ואפשרות להפיק לבד גרסאות אישיות לשירים ולחנים קלאסיים ולהיטים בליווי אפקטים, מתוך מאגר שירים עצום המתעדכן מדי יום, לשתף חברים ומשפחה ולצפות בתכנים שהפיקו חבריהם.

אפליקציית הדגל של Yokee הופכת את הסמארטפון והטאבלט לאולפן הקלטות נייד כשהיא מאפשרת לשיר עם מוסיקת השיר והמילים, להצטלם בוידיאו ולהפיץ תוכן זה. Yokee Piano מאפשרת לנגן יצירות פסנתר אהובות לצד להיטים, ללא ידע מוקדם בפסנתר. Yokee Guitar מציעה למשתמשים לנגן לחני גיטרה קלאסית בחוויה משחקית. לחברה זכויות שימוש בשירים ושיתופי פעולה עם כל גופי התוכן המובילים בעולם.

Stingray Digital Group הינה אחת מקבוצות תוכן המוסיקה הגדולות בעולם, מפעילת פלטפורמות תוכן שונות ב-156 מדינות בעולם, בהן ערוצי טלויזיה בתשלום, נסחרת בבורסה הקנדית מאז שנת 2015. היא מגיעה ל-400 מיליון בתים.

רכישה זו היא חלק מאסטרטגיית הצמיחה של Stingray שבמהלך שבע השנים האחרונות רכשה למעלה מ-30 חברות בתחום תוכן מדיה ומוסיקה. זוהי הפעם הראשונה שהיא רוכשת חברה בתחום ה-D2C (ר"ת Direct to Consumer) שהופכת את Yokee הישראלית לזרוע המוצרית של Stingray ללקוחות קצה.

הרכישה תאפשר ל-Stingray ליהנות מהיכולות והניסיון המצטבר של Yokee בפיתוח אפליקציות מובייל ובאופטימיזציה, להגדיל את פורטפוליו המוצרים שלה ללקוחות קצה, ולהתחבר לחובבי מוסיקה צעירים ברחבי העולם.

אריאל ילוז וגיל זלקה, מייסדי ומנכ"לי Yokee Music. צילום: יח"צ

אריאל ילוז וגיל זלקה, מייסדי ומנכ"לי Yokee Music. צילום: יח"צ

לדברי אריק בויקו, נשיא, מייסד שותף ומנכ"ל Stingray, "שתי החברות הן ידידות ותיקות החולקות תשוקה משותפת לחיבור בין אנשים באמצעות מוסיקה. איני יכול להיות מרוצה יותר מצירוף צוות Yokee Music באופן רשמי אל משפחתנו".

"רכישה זו משלימה את הפעילות העסקית שלנו ומרחיבה באופן משמעותי את יכולתנו להגיע למשתמשי הקצה בעולם האפליקציות". על פי תנאי הרכישה, Yokee Music  תהיה בבעלות מלאה של Stingray ותמשיך לפעול על ידי ההנהגה הנוכחית ממשרדיה ביהוד".

"Yokee היא תוצר של עבודה קשה בה השקענו את כל המומחיות, התשוקה והאנרגיה שלנו בשנים האחרונות", אמר אריאל ילוז, מייסד ומנכ"ל משותף. "איחוד כוחות עם Stingray הוא המשך טבעי של אסטרטגיית הצמיחה שלנו. הצטרפותנו לחברה גדולה ומגוונת תאפשר לנו לחזק את מובילותינו בשוק ותספק הזדמנויות מרגשות לצמיחה".

לדברי גיל זלקה, מייסד ומנכ"ל משותף, "שיתוף הפעולה בין החברות החל כבר לפני מספר שנים והרכישה מהווה קפיצת מדרגה עבורנו מבחינת ההזדמנויות העסקיות והשיווקיות, והאפשרות להביא חדשנות לתחום אפליקציות המוסיקה האינטראקטיביות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים